Összes oldalmegjelenítés

2019. január 25., péntek

Velünk mindig történik valami

Szerda és szombat délelőttöt Vince fejlesztésen tölti. Minden hónapban fix összeget fizettünk, ha betegség vagy egyéb okok miatt lemondás történik, akkor az órát lehet pótolni, de pénzt nem adnak vissza. Tavalyról három foglalkozást kell pótolnunk, ma egyet letudtunk. Vince utána nem ment oviba, kapott egy szabadnapot, folyik az orra, jót tett neki az itthonlét.
A Klinika a bevásárlóközpont(Árkád)egy eldugott részében van, nem egyszerű megtalálni, a center manegement fölött van két emelettel, az utcáról is be lehet menni. Amíg Vincinek órái vannak, a váróban szoktam ülni és olvasok/telefonozok. A legtöbben elmennek kávézni, bevásárolni(reggel 8-tól vagyunk ott), három anyukával szoktam trécselni. Vincéhez képest sokkal súlyosabb problémával, betegséggel járnak oda(ha ott van az ember és látja a szülőket, anyukákat, apukákat átértékeli a helyzetét, életét.)
Ma reggel az egyik beszélgetőtársam is abban az időpontban érkezett a kisfiával(nem beszélő autista). Azt vettük észre, hogy egy ápolatlan, hajléktalan külsejű férfi üvölt és nyomja a csengőt. A Klinikára és a mellette lévő közjegyző irodába is csak úgy lehet bejutni a folyosóról, ha csengettünk. Kamera nincs, a dolgozók(logopédus, gyógypedagógusok)nem látják, hogy ki áll az ajtóban. Ránk néz a férfi és elkezdi rúgni az ajtót, mondom az anyukának, hogy ne engedjük be(a váróból is nyitható a bejárat), közben bentről valaki megnyomta a gombot és a férfi bejött, ordított velünk, hogy talán mi nem vagyunk magyarok, nem értjük őt és nem látjuk, hogy ő be akar ide jönni, bűzlött a piától. Berohant a gyerekekhez, közben bekopogtam a közjegyző irodába, hogy hívják a biztonságiakat. A Klinikán egy férfi terapeuta van, csak szombaton dolgozik ott. Az egyik fiatal lány gyógypedagógus kitessékelte, csakhogy nem tudott kimenni az ajtón, máshová képzelte. A közjegyzőtől kijött egy várakozó férfi, megfogta és kidobta. Szerencsére nem jött vissza.

Végeztünk utána bementünk a Müllerbe(kedvenc drogéria, papírbolt), mindent betettünk a kosárba, ami itthonra kellett. Fizetéskor rájöttem, hogy nincs nálam elég pénz, sőt a kártyámról is elköltöttem minden forintot(ezt elfelejtettem). Ami nagyon szükséges volt, azt kifizettem, a többi ottmaradt. Kellemetlen szituáció, elnézést kértem a kasszás lánytól, neki vissza kell majd pakolni az ottmaradt árut. Vince már a pénztárnál megette a müzlit...

A bevásárlóközpontból kijöve megpatkáztam az autót, nyom nem maradt utána a kocsin.
Ilyen történések után... Egyébként is túl szűk a hely, a parkolókártyát úgy tudom betenni a gépbe, ha kikötöm magam és kinyújtózom. Szeretem, ha fizetés után automatikusan(kamerás)nyitódik a sorompó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése