Összes oldalmegjelenítés

2019. január 24., csütörtök

Kábelek szakértője

Vince énekel: "Kábel, kábel, villanykábel!"
Ő költötte:)Már most látni, hogy mi az érdeklődési köre:)
Állandóan "kábelezik", Apjától kapott ajándékba néhány, használaton kívüli kábelt, elromlott telefontöltőt. Nem kérdés, hogy mi a legtalálóbb ajándék neki: hosszabbító!
Még ősszel tettem-vettem az előkertben, amikor a ház tövében is találtam mindenféle villanyszereléshez használatos dolgokat.
Ha dolgozom, zavar a háttérzaj. Megkérem Zolit, hogy fülhallgatóval nézze a tévét. Vince azt is ide-oda húzza. Délután ismét a konyha kövén találtam meg, mérgemben azt mondtam, hogy olyan helyre fogom eldugni, ahol nem éri el Vinci. Ó, mondja az Apja azt ne tegyem, mert a kedvenc játéka. A tévéhez kapcsolható játékból mit szeret?A kábeleket összedugni a tévével(színegyeztetéshez tökéletes feladat, egyébként hibátlanul csinálja), maga a játék nem köti le, csak az összeszerelés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése