Összes oldalmegjelenítés

2017. október 25., szerda

Homok

Utálom a homokot takarítani a cipőből, nadrág szárából, hajból, fürdőkádból, járólapról.
Nem gondoltam, hogy a majdnem 7 éves fiam még október végén is tele homokkal jön haza. Őt egyáltalán nem zavarja, hogy fél kg homok van a talpa alatt. Kérdem én: marad homok a játszótéren is?(Az iskola játszótere végig homokos)
Minden délután kiszórom a homokot a cipőjéből, kiveszem a talpbetét, kiporszívózom a cipőt. Hiába söprök fel a folyosón, serceg a talpam alatt a konyhába és a fürdőbe is. A hajmosás az egyik legutálatosabb dolog a fiúk számára(a fogmosás , körömvágás megelőzi:)
1 éve nincs az udvaron feltöltve a homokozó, kinőttek belőle, nem használják itthon. Bezzeg az intézményekbe!

3 megjegyzés:

  1. Köszi az ötletet, a porszívót még nem vetettem be (mármint a cipők esetében). A hétvégén kimostam a fiúk cipőit (kicsi körömkefével próbáltam a belsejét kisúrolni), és még az ötödik öblítés után is fekete vizet öntöttem ki belőle.
    Egyébként nálunk meg még a zsebek is tele vannak, utálom, hogy belenyúlok mosás előtt, és a körmöm alá becsúszik az ott található homok egy része.
    Ja, és ez a majdnem kilencévesnél van így...

    VálaszTörlés
  2. Pont ezt akartam én is írni, hogy Mátéval alsóban még bőven megestek ilyen dolgok a suliban, főleg első-másodikban, pedig már játszótérre sem jártunk, mert az dedós volt szerinte :) ... Én is rendszeresen porszívóztam a cipőit, meg természetesen most is ezt csinálom Tománál :) ...

    VálaszTörlés
  3. Nálunk a suliban tavaly lecserélték az egyetlen mászóka-csúszda kombó alatt a burkolatot homokról arra a puha izére. Örültem. :) Játszótéren júniusban voltunk utoljára (oviból hazafelé), de már nem esik útba, úgyhogy annyi a homoknak. :)
    Popianyu

    VálaszTörlés