Összes oldalmegjelenítés

2015. február 27., péntek

Konyhakiállítás

Nyárra nagy terveink vannak(tavaly nyárra is voltak, azok akkor meghiúsultak külső tényezők miatt), idén ha az égiek is úgy akarják, akkor lesz egy szuper konyhám.
A konyhabútor lapjai, csempék megvannak, maga a szerkezet betonból lesz kiöntve(betonból készült a fürdőszobánk mosdóállványa is), gépeink már régóta hűségesen szolgálnak minket.
Imádom az ízeket, felőlem lehet egy étel sós, édes, savanyú, csípős,fűszeres(vagy ezek keveréke)ha jól van elkészítve, akkor mindenevő vagyok és nyitott az új ízvilágra.
Az "álom"konyháról terveink vannak, a burkoló, kőműves rábólintott. Amikor megláttam az óriásplakáton, hogy konyhakiállítás lesz, akkor tudtam, hogy nekem ott a helyem. Egyrészt, mert érdekel, másrészt, mert aktuális.
A kiállítás a Sportarénában van, ezen a hétvégén. 6 éven aluli gyerekeknek nem kell fizetni(nem is értem nagyobbaknak miért, nekik külön "részlegük"nincs), felnőtteknek 2000 a beugró. Elköltöttünk 4000 forintot belépőre, utólag ezt az árat drágának tartom(szinte a nagy nullát kaptuk a pénzünkért)
Kb. 14.30-ra értünk oda, az egész 30 perc alatt végigjárható(talán 5 sor, ha van), a műsor semmitmondó. Egy ismert, női gasztroblogger készített tésztát a nagyszínpadon és még valaki(akit nem ismertem)
Tulajdonképpen vagyonokért(szó szerint)lehet konyhai gépeket venni. Egy elektronikai áruházba ingyen megtekinthetőek ezek. Kint volt a Bosch is, régi vágyam egy szárítógép....és a Kitchen Aid is....(továbbra is álom marad)Vicces volt, ahogy a Bosch egyik hostessével beszéltem a mosógépekről(aki elárulta, hogy környezetvédelemmel is foglalkozik)és nem hallott még a mosódióról.Nézett rám kikerekedett szemekkel, hogy mi van, leszedem a diót a fáról és kimosok vele????
Konyhabútorokból kevés volt kiállítva, ami kint van az is 1 millió feletti....
Férfiak öltönyben, nők is kiskosztümben, kiöltözve. Nekem túl puccos volt.
Arra gondoltam, hogy lesznek főzőrészlegek, ahol kóstolni lehet, lesznek kézműves magyar termékek, Zolinak mániája a szép evőeszköz, tányérok, poharak(egy helyen láttunk az sem volt szépnek mondható), különleges alapanyagok, régiók ízei.
Amit sikerült venni, az a törökmogyoró olaj és két limonádés, szívószálas dizájnos bögre. Kóstolni az "olajosoknál"kóstoltunk, a gyümölcscentrifugásnál Kendus kért narancslevet, de a csajszi húzta a száját végül kapott egy kortyot.
Kint volt a Vendéglátóipari Múzeum, ott két kedves önkéntes gyurmázni(igen gyurmázni)hívta a fiúkat, nagyon hívni nem kellett őket:)Ki lehetett szaggatni, formázni, amit elkészítettek. Itt sokat időztünk, úgy jöttünk el, hogy Kendét kérlelni kellett,menjünk már, menjünk már. Óriási hisztit csapott,(aminek a kialvatlanság szerintem az oka , délután nem hajlandó lepihenni sem)amíg a hangja hallatszott, addig magára vonta a látogatók figyelmét. Konkrétan taknya nyála egybefolyt, üvöltött(könny persze nem jött), a levegőn nyugodott meg,

2 megjegyzés: