Összes oldalmegjelenítés

2015. február 1., vasárnap

Influenza, lázgörcs és társaik

Kendus könnyen megbetegszik, adom neki a C vitamint Béres cseppel, próbáltam már drágább vitaminokat is immunrendszer erősítésére, de leginkább a C vitamin Béres kombó, sok gyümölcs, nyers zöldség és a levegőn töltött idő, mozgás vált be.(1,5 éves koráig szopizott, ami állítólag valamifajta védettséget jelent, ő kivételt jelent)
Mégis, ha felüti fejét az influenza vagy a hányás-hasmenés, akkor ő tuti elkapja, fogékony rá.(Tiszta Apja, ő is beteges gyerek volt, 18 éves kora óta-amióta önfenntartó migrénnel küzd)Vinci más tészta, erősebb a szervezete.
Kendus 10 napos volt, amikor az  első sétánkat megtettük, a szakadó hóba az I. számú Gyerekklinikára, még a kórházban 3 naposan levett vérében alacsony pajzsmirigyműködést vettek észre, szerencsére a további vizsgálatok ezt nem igazolták be, voltunk többször vérvételen, pajzsmirigy zavarra nem utal semmi.
6 hetesen bekerültünk a Lászlóba, hasmenéssel, ennek következménye lett a tejcukor érzékenység. Itt többször megfordultunk, eddig 8 alkalommal élveztük a kórház "vendégszeretetét".
4 éves koráig többször volt középfülgyulladása, lázgörcse, felfázása(pedig fiúknál ritkább és a benti szandál használata kötelező)mászott bele kullancs egy Margitszigeti séta során(fül belső részébe, ügyeleten szedték ki), tavaly pünkösdkor úgy esett el a rollerjével, hogy erősen beütötte a fütyijét(irány a sebészet), törte be a homlokát(itthoni idétlenkedés).

Pár hete annak, hogy felső-légúti nyavalyával itthon maradt. Tulajdonképpen 2 nap alatt átment rajta az egész, utána sem engedtem oviba. Amikor ismét bekerült a közösségbe, 3 nap után vörös füllel, fejfájással ült le reggelizni. Lázas lett, folyt az orra, köhögött. Három napja magas láza van/volt(bízom a múlt időben), a lázgörcs miatt erős kúpot kap, amit 24 óra alatt háromszor lehet ellőni, más hatóanyagúra meg sem mozdul a hője. Vizesruhás borogatást teszek rá.(Hűtőfürdőre sem reagál olyan jól, mint a vizesruhára)
Lázgörcsre kap végbélkúpot.Maga a roham/görcs is szörnyű. Amikor először előfordult bepánikoltam, ma is elsírtam magam.
Éjszaka 40.5 volt a láza, kapott kúpot, hajnal 5-kor ismét 40fok, kapott kúpot. Akkor már fogtam a fejem, hogy hol van még a nap vége és már csak egy kúpot használhatok fel.
Délelőtt nézte a tévét, máshoz nem volt kedve/ereje(Wc-re kézbe vittük ki), 11 körül észrevettem(ekkor még nem volt magas láza), hogy remeg, duzzadnak a szemei, beszélni sem volt kedve/ereje. Inni, enni nem evett(kivéve egy Paulát és 1 dl vizet)
Felhívtam a gyerekorvost,hogy mitévő legyek, nagyon rendes volt 30 percen belül(vasárnap ebéd időben)eljött.
Kendust kivittem a konyhába, szólt, hogy 'Anya'és már csuklott is össze, leesett a székről, szemei fennakadtak, erősen remegni kezdett.(Zolit behívtam, mert Vinci sincs jó passzban)
Dokinéni injekciót adott neki és görcs ellen végbéloldatot. Injekció alatt felvettem, kezembe tartottam, de végig sírt(szerencsére csak a végére kapott oda)én meg vele együtt.
Többször hívta Vincét, sokszor mondjuk neki, hogy egymásra számíthatnak.
Szuri után 3 órát aludt és úgy ébredt, hogy ruhát kellett rajta cserélnem(alsógatyától a nadrágon át)minden izzadt volt.
Tüdeje rendben, influenza. 3-4 napig tart még.

4 megjegyzés:

  1. Óh, jaj, ezt aztán jól bekapta szegény! Jobbulást! Neked meg sok erőt hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Atyaég, ahogy elolvastam könny szökött a szemembe, nagyon nehéz időszakot éltek meg!(((
    Mielőbbi gyógyulást kívánok Kendének, Neked és párodnak pedig kitartást!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást kívánok szegénykének!Nektek,szülőknek pedig kitartást!

    VálaszTörlés