Összes oldalmegjelenítés

2014. április 17., csütörtök

Vince 8 hónaposan kiflit eszik

Fogakat növeszt, egyszerre többet is, már 4 hónapos kora óta erre fogom a nyafikat:)
Kifogásokat mindig könnyű találni.
3 hónapos koráig a hasfájásra fogtam a bömbizést, aztán a frontokra, most meg a fogakra:)
Ma a védőnőtől megtudtam, hogy a fogak keresztbe öröklődnek, vagyis a fiúk az anyjuk fogait örökli. Ez nálunk így igaz. Nekem nyári szünetek voltak elől a fogaim között, mint apukámnak, még 31 évesen is van tejfogam és nincs bölcsességfogam, egy sem. Fogszabályzót használtam 4,5 évig nappalra, aztán csak éjszakára plusz egy évig. Engem nem zavart, sőt szeretem a színes gumikat rajta, evésben, csókolózásban sem hátráltatott:)
Kendusnak is szegénykémnek lapátfogai vannak, szünetekkel.
Vinci étvágya a fogzás miatt egyáltalán nem csökkent, kinézi a szánkból a kaját. Reggel bundás kenyeret kapott, de előfordult, hogy a tükörtojásért harcolt.
Egyszer finyázott a zöldborsóra, aztán másodszorra megette, ugyanez volt a spenóttal is(egy gerezd fokhagymát nyomtam a három adag főzelékbe, ha lúd, legyen kövér:)
Talán a zöld színű ételek elsőre nem tetszenek neki.
A spenótot úgy kapta, hogy közben kifli belsőt is csipkedtem neki. Addig-addig próbálkozott a teljes felüléssel(félig döntve van az etetőszéke), hogy sikerült neki és kezébe vette az irányítást, azaz az egész kiflit.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése