Összes oldalmegjelenítés

2013. november 11., hétfő

Kendeszáj

Vinci véletlenül belekapott a szemébe. Ez Kendusnál így jött át: Vinci belemart azzal az éles karmával a szemembe!

Megyek érte az oviba, látom, hogy a szeme mellett lila folt van. Kérdezem, hogy mi történt?
Összeütköztem Damival. Megkérdeztem, hogy Dami lány vagy fiú?
Lány neve van, de fiú a kinézete.

Pakol a konyhaszekrényből . Az apja rászól, hogy óvatosan tegye, mert összetörik.
Nem Apa, ez nem üvegből készült.

A ragozással hadilábon áll. Az "enyém", "nekem" helyett mindig a "magamnak"szót használja.

Labdázunk, gurítjuk egymásnak. Állatneveket kell mondani, ami már egyszer elhangzott, azt nem lehet ismételni.
Gondolkozik. Milyen állatot is láttunk az Állatkeszi Vadasparkba?

Rajzol, kérdezem, hogy mit ábrázol.
Válasz: Egy táncoló kutyát.

Leszidom, étteremben a nyakamba akar mászni.
Kendus, te egy sajtkukac vagy.
Anya, a sajtban nincs kukac!!

Este lefekvés előtt imádkozunk.
Anya én kérek a Jézuskától egy nagy párnát, egy olyan nagyot, amin a felnőttek alszanak, amilyen neked is van:)

Ha sok almalevet iszom, akkor meggyógyulok?

Mosom a kádat, Domestos a szivacson. Nem figyeltem, elkezdte nyalni a kád szélét.
Undorító amit csinál ,mondom neki.
Ez nem undorító Anya, csak ha bepukizok.

Megy a hasam a csatornába!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése