Összes oldalmegjelenítés

2013. november 5., kedd

Budakeszi Vadaspark

Az utolsó szép őszi napot kihasználva, immár egészségesen elmentünk a Budakeszi Vadasparkba.
Amikor Erikáék kicsik voltak már jártunk itt, azóta sokkal színvonalasabb lett a park!
Kendus már régóta mondogatta, hogy állatkertbe vagy vadasparkba (AnnaPEti Gergő után..)vágyik!Az állatkerti kirándulás szeptemberben nem jött össze, mert beteg volt.

Nem fizetős helyen parkoltunk , besétáltunk a parkba, jó volt a levegőn lenni,(tulajdonképpen Vinci átaludta a napot, ébredt, evett és aludt, éjszaka kuvikolt ám!) mozogni. Kendebende ösztönösen nyomatja a Nordic walkingot:)
Nem is értem, hogy miért van az, hogy az emberek tökig nyomják a gázt az erdőben, egészen a bejáratig és inkább fizetnek a parkolásért, lusta népség.
Még ismerőssel is találkoztunk.

A bejáratnál egy kedves biztonsági őr elmondta(nem kérdeztem), hogy az út bal oldalán menjünk, hol található a szoptatószoba,(hősugárzóval, szoptatós székkel) hol tudok pelenkázni(pelenkával felszerelt volt), ételt melegíteni. Még életemben nem találkoztam ilyen közvetlen, szimpatikus őrrel.

A bejárat előtt állatsimogató. Kendus rögtön a tehénhez ment, aki puszival köszöntötte őt. Kicsit a drágám megijedt, a tehén csókjának nyomát a kabátjáról alig tudtam eltüntetni.
Vinci mindvégig a babakocsiban aludt, egy szavam nem lehet!

Láttunk őzeket,
farkasokat, medvéket, mosómedvét, görényt, sast, rókát, mókust, sünit.
Vettünk zoocsemegét, szegény állatokat teleetették előttünk. Kendus azért kísérletezgetett, hívta az őzikét, kergette az őzikét, kiabált az őzikének, de az állatok menekülőre fogták.

A kb. 1 órás állatbemutatót szájtátva figyelte, a zoológus humorosan, érthetően beszélt a görényről, Dagiról a mosómedvéről(a többiről lemaradtam, etettem Vincit). Az én fiam figyelmét mindvégig fenntartotta. Láttunk etetést is!

Egy közeli étteremben ebédeltünk finom magyaros "fatálast", amin húsik, köretek, savanyúk voltak és ahol Zoli legnagyobb bánatára nem árultak Colát!!:)
A park előtt volt egy kisebb kalandpálya, az is kinéztük, de már délutánra elfáradtunk és eleredt az eső, hazafelé még a mezőn  a játszótéren csúszott egyet Kendus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése