Összes oldalmegjelenítés

2013. november 13., szerda

Halász Judit koncerten

Ketten mentünk Kendebendével, amíg buliztunk, addig Vincivel Zoli sétált a kiserdőben. Anya-Fia program volt.
Mióta Kendus megszületett minden évben elmegyünk egyszer Halász Judit koncertre, szeretem a személyiségét, a pozitív kisugárzását, a derűjét, a lényét. Kendus ízlését még erősen befolyásolja az Anyja ízlése:)
Csiliben voltunk, teltház volt. Amikor megtudtam, hogy koncert lesz már aznap megvettem a jegyeket, mert tudtam, hogy gyorsan elkapkodják. Jövőre már Vinci is jön velünk!

A számokat pedig együtt énekeljük már Kendével."Olyan ismerős vagy nekem, találkoztunk mi már valami vidám zenés helyen, nem emlékszem pontosan,hiszen nagyon rég lehetett, nem ült melletted még az a tündéri kisgyerek."

Azt sajnálom, hogy a kiszemelt lányok nem táncolnak vele, pár év és változik a helyzet kisfiam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése