Összes oldalmegjelenítés

2012. november 1., csütörtök

Ajándék

Este hazafelé jövet megállított egy középkorú, jól szituált nő, azzal a kérdéssel, hogy mennyi idős KEndus. Aztán mondta, hogy bébiszitter Zuglóban,de nem erről akar velem beszélni, hanem arról, hogy van egy nagy zsák új gyerekruha nála és ha én ezt elfogadom(ingyen és bérmentve), akkor ezt ő most nekem adja!
Visszakérdeztem, hogy tényleg ingyen??????????????
Mondta, persze, mert a családanya, ahol dolgozik, kidobta volna a szemétbe......ő meg megmentette.
Itthon átnéztem őket, mind KEndus mérete, rengeteg body van benne(ami mindig hiánycikk)Brendonos, Scamp, Adidas és Nike nadrágok, pólók, Okaidi melegítők, ráadásul vagy 5-6 hálózsák!(amit mi nem használunk,de lehet, hogy télen kell majd, mert KEndus mostanában lerúgja magáról a takarót)
Örömöt szerzett nekem az ismeretlen(szerintem neki is jó érzés volt odaadni)és így ismeretlenül.....KÖSZÖNÖM!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése