Összes oldalmegjelenítés

2012. november 23., péntek

Csoki

Fodrásznál voltunk, mindketten egyszerre , az apja és én.
Közben Kendus leült, a tükörből láttam, hogy lapozgatja a Trixi könyveket, iszik, kölesgolyót eszik. (Előtte a recepciós lányt kértem meg, hogy a nagy kölesgolyós zacskón vágjon egy rést, hogy tudjon belőle csipegetni. Vágott egy fél cm nyílást, azon nem jöttek ki a golyszik, kértem, hogy vágjon nagyobbat, akkor meg kiöntötte KEndus a földre a zacskó tartalmának nagy részét)
Valami érdekes dolog felkeltette a figyelmét és kiszaladt az üzletből, én utána. Majd az egyik éppen nem dolgozó fodrászlány(Bio hairben történt, KÖKI), megkérdezte tőle, hogy kérsz cukorkát?(olyan mini , kemény cukorkát), válaszooltam KEndus helyett, hogy nem, köszi.
(Fodrász): Miért CUKORBETEG?
(Én): Nem, nem cukorbeteg, csak még soha nem evett kemény cukorkát, szerintem egyben lenyelné és fulladozna.
(Fodrász): Jó, akkor csokit??
(Én): Nem, köszi, csokit sem kér, van nála kölesgolyó és tea.
(Fodrász): Jó,akkor gyere, elolvasom a könyved.
(Kende): fordítva!
(Én): A könyv fejjel lefelé van:)

Nincs fix fodrászunk, legutóbb, olyan 2 hónapja tetszett, ahogy levágták a hajam, sajnos az a lány elment szülni.
Akihez kerültem leforrázta a fejbőröm, síkitottam, hogy forró, erre ő, visszahúzta a fejemet a fejmosóba. Felálltam és mondtam neki, hogy tűz forró a víz. Mire ő: én is leforráztam a kezem............, rossz a nyomáskiegyenlítő.....

Sétálunk a környéken, elmentünk a kisboltba, elvittük a szemetet. Kendus mondja az út szélén lévő autók márkáját.
Mögöttünk egy néni lerakja a bicóját az üzlet mellé. Megjegyzi, hogy de aranyos ez a gyerek, bevinné a bolta, venne neki csokit, engedjem be vele.
Mondtam, hogy nem , köszönjük. Erre ő: de szeretne valamit venni Kendusnak.
Végül mi továbbmentünk,a  néni bement a boltba vásárolni.

2 megjegyzés:

  1. Ez a csokimánia! Én sem szeretem, ha valaki csak azzal tudja kifejezni a szeretetét/tetszését egy gyerek irányába...

    VálaszTörlés