Összes oldalmegjelenítés

2021. december 7., kedd

Ünneplés

Kérte, hogy szülinapja alkalmából sokáig ébren maradhasson, mert 22.00-kor lesz a videójátékban, amivel játszik egy nagy event(ahogy mondja..)és YX youtubernek lesz új videója. Na ezt nem engedtem, hiába 11 éves már. Tőlünk ez a világ nagyon távol áll, Győrben az adventi vásárban is videójátékos poharat vett.(Kérdezte a véleményem, mondtam, hogy a lényeg, hogy neki tetszen, de az én ízlésemtől fényévnyi távolságra avn.) Az olvasás háttérbe szorult, én vagyok a "rossz zsaru", aki figyeli az időlimitet videójátékozás közben és lépek, ha ő nem veszi észre az időt. Megkapta az Időfutár 8. részét, aminek örült, mert kézbe vette és olvasott belőle. Az ünnepi reggeli után már pezsgőztünk és az előző este elkezdett tejszelet tortát folytattam. Nagy sikere lett!(Az a baj, hogy jó sok kalória van benne). Délután jöttek a vendégek: csocsóztak a fiúk. Kende vérprofi benne, mondtuk is, hogy vigyenek magukkal zsepit:)Dartsozás, előkerült a Tic-Tac bumm(Öcsém poénjain sírva röhögtünk) és a székes rakosgatós játék. Öcsiéktől ajándékba led fényt kapott a szobájába(eredetileg mi vettünk egyet, de itthon tűnt fel, hogy kinti, így a teraszt világítja meg),fülhallgatót is kapott és már ötödikén este járt a Mikulás nálunk(repetázott, mert hatodikán is került csomag a csizmájukba). Sokat nevettünk, régi fotókat néztünk a tévén és nerf csata után mentek haza a vendégeink, utána gyorsan elpakoltunk és későn kerültünk ágyba. Ezen a hétvégén köszöntik a keresztszülők és két osztálytársát is elhívtuk.

4 megjegyzés: