Összes oldalmegjelenítés

2021. december 9., csütörtök

Iskolai adventi vásár

Tanítónénik mesélték, hogy Vince már egy hete vásári lázban ég, erről beszél, készül rá, itthon azóta is előjön a játékaiban(annyira örülök annak, hogy mindent eljátszik, így nagyjából szóról-szóra előjönnek az iskolai történések is) Pénteken délután rendezték meg Vince sulija körül a jótékonysági vásárt. Tavaly elmaradt a covid miatt(kint, szabad területen lett megrendezve). Eredetileg úgy volt, hogy a bevétel az osztálypénzt gyarapítja. Előző nap arról jött hír, hogy az iskola alapítványába megy a pénz. Az előbbinek jobban örültem, végül kap belőle az osztály is. A szülők és a gyerekek által készített kézműves termékeket árultuk az SZMK-s anyukával. Minden osztálynak volt egy asztala, mivel Vinciék 10-en vannak, így az előkészítésbe, kivitelezésbe bele kellett húzni(2 gyerek-tesók- brutál nehéz körülmények között élnek, az ő hozzátartozójától nem vártunk semmit)Pénteken Vincét szemészetre vittem délelőtt, így aznap táppénzen voltam, előző este begyúrtam a gasztroajándékok tésztájának nagy részét. Készítettem citromos golyókat, karácsonyi diós kekszeket(szarvasos pecséttel), málnaszószt, lekvárokat vittem ki. Két zacskó sütin kivül az én termékeimből minden elment(nyilván áron alul adtuk el)Vince hozta a zsebpénzét és hihetetlenül olcsón vásárolt asztaldíszt, mézeskalácsokat, díszeket. Legnagyobb sikere a zsákbamacskának volt és a benne lévő stresszlabdának+ csokinak. Tanítás után Kende is eljött, morogtam rá egy ideig, mert egy vékony melegítőnadrágban volt és a duplazoknit is csak könyörgések után húzta a lábára. Én nagyon fáztam, rég fáztam annyira, mint ott, pedig 3 -4 réteg is volt rajtam, nem irigylem az utcai árusokat. A vége felé már csak a forró kád vízre tudtam gondolni. Az iskola vezetősége gondoskodott arról, hogy jól érezzük magunkat: forró tea, forralt bor, zsíros kenyér, karácsonyi zene szólt közbe. Összeségében szép bevétellel zártunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése