Összes oldalmegjelenítés

2021. december 20., hétfő

Angyalkázás

Kendéék osztályában ment az angyalkázás, ő egy kedves fiú osztálytársát húzta, akiről több infónk volt, pl: szereti az autókat, főleg a sportkocsikat, ministrál, édesszájú. Amíg suliba jártak, addig is igyekezett Kende apró kedvességekkel meglepni: autós újság, sportszelet, mindezt titokban, a másik fél a karácsonyi buliig rá nem jött, hogy Kende húzta. A csomagba került kézzel készített rénszarvas, akinek az orra bonbonból volt, szaloncukor válogatás, autós hógömb és egy kisautó. Kende azt mondta, hogy sikerült örömet szerezni K.-nak. Őt is fiú húzta és kértek tőlem telefonos segítséget, mert könyvben gondolkoztak és biztosra akartak menni. Kende nagyon örült az ajándékoknak! Az egyik munkahelyemen is van van angyalkázás, hát én annyi mindent kaptam, olyantól is, aki nem húzott engem(ruhával, bőrkabáttal, egyedi táskával, sok finomsággal)jöttem ma haza. Kész divatbemutatót tartottam a vacsora után. Az én ajándékomat nem tudtam annak odaadni, akit húztam, mert nem jött vacsorázni, de egy tortát(csokis-kekszes) készítettem neki és holnap reggel megkapja(fogyókúrázni nem karácsonykor kell)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése