Összes oldalmegjelenítés

2021. december 31., péntek

2021

Vegyes érzelmeim vannak a 2021-es évvel kapcsolatban. Az biztos, hogy emlékezetes év volt! Márciusban lettünk covidosak, a tavasz arról szólt, hogy kaptam a híreket arról, hogy ki beteg, ki ment el, soha életemben nem voltam annyira beteg, mint idén azon a bizonyos 2 hétig. Favipipi nevét sem felejtem el soha. Többször voltak a fiúk karanténban, már rutinosan állunk hozzá az online oktatáshoz, kényszermegoldás,Kende mindenhez úgy állt hozzá, hogy gyorsan legyünk rajta túl, pipa, hiába rossz a megoldás vagy hiányzik valami a megoldáshoz. Vincének iszonyú nehéz volt tanulás szempontjából az év, szeptemberben újra elsős lett, logopédiai osztályban. Sokat érett és fejlődött, a lassabb tempó szükséges neki. Kende kamaszodik, ez a szájalásban, szemtelenségben hallható is. Ismerősök azt mondják, ez csak a kezdet, kössem fel a gatyámat. Folyamatosan harcolunk egymással a videójáték miatt, feszegeti a határokat. Lett két cicánk, az udvaron megvalósult az egyik álmom: kerti sütögető, amit maximálisan kihasználtunk, rengeteg gyümölcsünk termett, sokan hitetlenkedve néztek rám, amikor azt mondtam októberben, hogy leszedem a málnát. A nyarunk mozgalmas és intenzíven telt, belföldön nyaraltunk rövideket, négyen és Tamásékkal is sátoroztunk, kirándultunk sokat. Bicikliztünk, fürödtünk Sárváron, Gyomaendrődön, Balatonon és a kerületi strandon. Öcsi kifestette a dolgozó szobát és a folyosót, az utcára néző faablakok is kaptak egy új réteget, Kendének a szobájában lecseréltük az autós ágyat és egy olyan kanapét kapott, amin négyen is elférünk és kinyújtott lábakkal lehet mozizni, nagyon élvezzük. Mindig figyelek arra, hogy tortilla, pop-corn legyen itthon. Ma, szilveszter alkalmából sajtszószt is csináltam, chedar sajtból, Kende szerint majdnem olyan, mint a soproni étteremben:) Vállaltam még egy fél állást, kb. 120%pörögtem szeptembertől szünettől-szünetig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése