Összes oldalmegjelenítés

2021. december 11., szombat

Kolombusz balesete

Vincével tanultam, amikor arra lettem figyelmes, hogy folyamatosan nyávogva sír valamelyik macsesz. Rögtön kimentem és azt láttam, hogy a focikapu(gyerek méret) hálója a lába köré csavarodott, de úgy, hogy az egymás mellett lévő hálók közül mindkettő combtől talpig Kolombuszon volt. Berohantam egy nagy ollóért, először csak az egyik hálót sikerült szétvágnom, közben potyogtak a könnyeim, mert annyira fájdalmasan nyivákolt szegény. Vince a bejárati ajtónál kiabált, hogy most mi lesz. Mindez vasárnap, hívtam az állatorvost, rendelt és fogadott minket. Kapott szurikat, 3 napra elegendő fájdalomcsillapítót. Zúzodott, nem törött. Eltelt két nap és mintha misem történt volna, futkározik, fára mászik, felugrik az ablakhoz.

2 megjegyzés:

  1. Macskák strammok, 8 életük van. Kivéve, ha autó kontra macska, ott alulmaradnak. 3 cicát vesztettünk el igy idén (a nagyszülőknél)

    VálaszTörlés