Összes oldalmegjelenítés

2021. július 26., hétfő

Vince bulija

Izgatott volt, hogy mi lesz, hogy lesz, milyen feladatok lesznek és eljön-e mindenki, akit meghívott. Délelőtt Kende összeírta a tervezet játékokat,a teraszt, a kaput feldíszítettük, felsepertem a lepotyogott cserkókat(erjed már és jön rá a rengeteg szúnyog, ad munkát rendesen). Időben lepihentek ebéd után(amihez még mindig ragaszkodom és úgy látom, hogy igénylik is), Vince keveset aludt, jött nekem segíteni sütiket sütni. A legnagyobb elismerést kaptam, mert megkérdezték, hogy a pogit melyik cukiból hoztam:)Minden elfogyott, amivel készültem.
Könnyű úgy sütni, hgy van klíma a konyhában. Tortát rendeltem a közeli cukiból, 10-re beszéltem meg a tulajdonossal, hogy megyek érte(szabadság miatt zárva van a cuki)
Pontban 10-kor ott is voltam, de a hölgy sehol és minden zárva. Itt ideges lettem, torta nélkül maradok és kifizettem...a szomszéd barkácsboltba mentem át, hogy elérhetőséget kapjak(nyugta nem volt, csak kézzel írt papír nálam).
Végül a kopogásra, szólításra kinyitotta az ajtót. A torta mindenkinek nagyon ízlett, Vince kért rá egy kutyás marcipánt, amit kóstolás nélkül tovább adott a barátjának. Egy felnőtt szólt, hogy a torta tetején lévő díszítés(csokibonbon) alkoholos. Konyakmeggy ízű volt, még szerencse, hogy a gyerekek rejtélyes okokból nem kóstolták meg. Anna érkezett meg legelőször, megkérdezte, hogy miben segíthet:)Cuki, felcímkézte a poharakat, átöltözött úszódreszbe és már csöngettek is ismét.
Lufifujással kezdtünk, aztán Vince tartotta a bemelegítést medencézés előtt(a héten intenzív úszótanfolyamon volt része több tornagyakorlatot elsajátítani), a medencébe Vince valamiért nem szeretett volna bemenni. Nem is értettük, azt mondta, hogy nagy a zaj és őt zavarja(ezt mostanában többször mondja, lehet, hogy túlhallás van a háttérban?!)A party végén bejött, énekeltek nekik a gyerekek, lefröcskölték őt.
Kende kitalálta, hogy legyen kötélhúzás is. Nálunk az előkert kivételével minden beton, féltettem a gyerekeket, ezért kitaláltam, hogy ajándékozás után menjünk ki a közeli parkba, játszótérre. 12 gyerek és 3 anyuka ment, a templomnál 13-15 éves suhanc gyerekek beszólogattak nekünk és az egyik kislányt és az anyukáját megdobták kővel, minden ok nélkül, csak úgy, mert kötekedni támadt kedvük. Ilyen még ezen a játszótéren soha nem történt.
Na, itt a másik anyuka mondta, hogy ő kihívja a rendőrséget, erre én azt mondtam, hogy mi a parkban leszünk, ne vegyünk róluk tudomást és mégis csak szülinap van, ne árnyékolja be a rendőrség a bulit. Sajnáltam, hogy így alakult, a kislány sírt, egy másik azt mondta, hogy ő nagyon fél és menjünk haza. Végül a naponsült kamaszok elmentek maguktól és próbáltuk ezek után jól érezni magunkat. Pezsgőztünk, bemutattam a lányoknak a "gumis" játékot az én időmből:)Annyira ragaszkodtak a medencézéshez a gyerekek, hogy pl. a mocsárjárás, kincskeresés, fapofa játékok elmaradtak. Az idő gyönyörű volt, ahogy megrendeltem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése