Összes oldalmegjelenítés

2021. július 13., kedd

Feledékenységem netovábbja

Mentségemre legyen mondva Vince füle feldagadt, viszketett és fájlalta. Indulás előtt kapott rá Fenisitil cseppeket. Már a Prick teszt alatt jutott eszembe, hogy hoppá, a gyereknek antihisztamint adtam allegriavizsgálat előtt. Előadtam, hogy erős allergiás reakciókat tapasztalunk csípés után, de tüsszögéssel, orfolyással és szemviszketéssel is küzd. Kendénél enyhébbek a tünetek, de vannak. Erre Kendénél erős bőrtünetek jelentkeztek(bepirosodott neki, viszketett). Vincét majd ősszel visszaviszem, mindketten kaptak gyógyszert és orrsrayt. Ismét egy nagyon kedves dokinőt fogtunk ki. Az ortopéd vizsgálatra mindent papírt vittem, kivéve a legutóbbi leletet. Egy évben 1 cipőt kap TB alapon. Az asszisztens megadja az email címét, írok és lefényképezem az utolsó leletet. Írtam két emailt, semmi. Hívtam, semmi. A Rókus intézetből pénteken átköltöztek az Üllői útra. Már nem pontosított a vonal túlvégén a hölgy, hogy pontosan hol az Üllői úton(Ortopédiai Klinika vagy Heim Pál). Az email cím megfelelőnek tűnik, lehet, hogy csak a szabadságolások miatt. Ha vittem volna magammal a papírokat, akkor most nem kellene felesleges köröket futnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése