Összes oldalmegjelenítés

2021. július 16., péntek

Sárváron nyaraltunk I. rész

Életem eddigi legjobb apartmanját foglaltam le Sárváron. Legjobb ár-érték arányban, felszereltségben, elhelyezkedésében, tisztaságában, azóta ajánlgatom az ismerősöknek(ez a legjobb reklám), már ketten foglaltak közülük a Onyx apartmanba(Zafir házban laktunk). Viszonylag gyorsan leértünk Sárvárra. Miért pont Sárvár?A gyerekek születése előtt jártunk itt és szép emlékeket őrzök róla, mindenki talál kedvének valót a városban: fiúk fürdőnek örülnek, a felnőttek a várnak és az arborétumnak.Körbevonatozva nem győztük kapkodni a fejünket, mindenhol rendezett, szép porták, virágos, tiszta. A belvárosában szökőkút, éttermek, kávézók. Élhető város. Egy kis pihenő után elmentünk a Dotto vonattal a városi körtúrára(1 óra). Egy teljes napot töltöttünk a fürdőben(aznap 34 fokot mutatott a hőmérő), másnap egy fél napot(16.-től kedvezményes a strand), megnéztük a Nádasdy -várat, árnyas fák között sétáltunk az arborétumban, lementünk a Rába partjára kavicsokat, kagylókat gyűjteni. Az étkezést megoldottuk a szupermarketekben vásárolt félkész kajákkal, a helyi kínaival. Már a vonatozás alatt megakadt a szemem egy pékségen, tetszett a neve is: Kerek Perec. Másnap elmentünk, de csalódás volt. Főleg fornettik és mirelit termékek, a választék is szegényes. "Nosztalgia" kiflit szeretik a fiúk, kérdeztem, hogy van-e, az eladó nem hallott róla.

2 megjegyzés:

  1. Nahát, megdobogtattad a szívemet, amikor olvastam, hogy Sárvár :) ! Én ugyanis a közelben Celldömölkön születtem, a nagyszüleim Nagysimonyiban éltek, gyerekként az összes nyarat náluk töltöttem az unokatesómékkal... Sárvár nálunk benne volt a mindennapokban, mint a közeli város :) és már akkor nagyon szerettük. Persze rengeteget változott, de tudom miről írsz, mert évente minimum egyszer elmegyünk arrafelé, novemberben sajnos most már csak a sírokhoz. Akkor mindig barangolunk arrafelé, most éppen az arborétumba mentünk be. A fiúk csak az évenkénti látogatásokról ismerik, de pont Máténak tetszett meg nagyon novemberben - pedig rengetegszer jártunk már Sárváron :) - úgyhogy tervbe vettük, hogy egyszer nyaralunk arrafelé, legalább pár napot :) ... Biztos szuper lehetett minden :) !!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép hely Sárvár!Gyerekbarát, családbarát város!

    VálaszTörlés