Összes oldalmegjelenítés

2021. július 18., vasárnap

Sárvár fürdő

Utazás előtt elvittem a fiúkat fodrászhoz(még mindig utálják), említettem, hogy Sárvárra utazunk. A fodrásznak rögötn eszébe jutott róla a következő reklám:https://www.youtube.com/watch?v=C9En2qQBeXQ, a dallam az én fülemnek is ismerős volt. Szállásadónktól kaptunk 5%kedvezményt a belépő árából.
Reggel nyitásra mentünk, hosszú sorokban az épület előtt álltak az emberek(nem, nem volt meg a 1,5 méter távolság), gyorsan ment a becsekkolás, árnyékos helyet kerestünk, ahol lesátraztunk. Egy napi strandoláshoz is rengeteg holmit viszünk: hűtőtáska(előre elkészített szendvicsek, viz, nasi, gyümölcs. Ott csak fagyit és palacsintát vettünk,ebédidőben kávéztam), starndsátor, piknik takaró, törölközők, olvasnivaló, pipereholmik(naptej, nedves törlő, kézfertőtlenítő, pzs)fejfedők, köntös, srandruha, mentőmellény, úszószemüveg, váltás fürdőruha.
Miután letelepedtünk, feltérképeztük a strandot, egészkor indult a hullám(nekem hidegnek tűnt a víz, de én a 28 fokos vizet kedvelem). Észrevettük, hogy vannak fedett, de minden irányban nyitott "bungalók"kialakítva, ahol garantált az árnyék.
Vincét mindenhová csak mentőmellényben engedtük be. Bátran csúszott mindenhol, előtte lemérték, hogy hány cm. Másnap délután(16.-től kedvezményes a belépő), amikor visszamentünk és az egyik úszómester le szerette volna mérni(álljon a bábúhoz, nézzük meg , meddig ér a válla, 120 fölött mehet csúszni a nagycsúszdán), akkor felháborodottan közölte vele, hogy miért, tegnap is lemértek. Igen, csak a lány tegnap nem dolgozott:) Kende egyik medencéből ment a másikba, erőszakosan kellett rájuk szólni, hogy tartsanak pihenőt, Vince ebéd körül kidőlt és aludt kb. 1,5 órát.
Lila a szájuk, véres a szemük, de még egy utolsó csúszás....Kende összeszedett egy kétoldali hallójárat gyulladást(így a jövő hétre befizett úszótanfolyam alól felmentést kapott) Nem számoltam meg hány db medence van(kinti, benti, gyógy, úszó, élmény, gyerek stb.), sehol nem volt tumultus, eloszlott a tömeg. mindenki megtalálta a kedvére valót. Van "vödrös" medence, mint Cserkeszőlőn, "sárga csúszda", mint Bükfürdőn. Zoli külön ment a gyógyvízbe, amíg mi a "forgóban" lubickoltunk vagy pezsegtettük magunkat. Zoli csúszott velük, enegem nem vonz(láttam, hogy egy nő a vállát ütötte be, egy másik a lábát), nekem ez nem hiányzik, biztonsági játékos vagyok egyre inkább. A fürdő tiszta, a kukákból vitték a szemetet, felmostak a benti részben többször. Kende egyik kérése, hogy egyszer menjünk olyan szállásra, ami egybe van a fürdővel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése