Összes oldalmegjelenítés

2020. december 26., szombat

Meglepetések karácsonyra

 Úgy van, hogy mi felnőttek nem ajándékozunk egymásnak. A testvéreket meghívjuk vacsorázni és együtt vagyunk. Karácsonykor a fa alatt nekem is volt egy csomagom: táska és parfümöt rejtett. Mióta gyerekek vannak, mások a prioritások, szeretem a szép táskákat, de nincs minden táskámhoz illő cipelő. Közös vásárlás során megakadt a szemem egy csinos, sárga/zöld bőr táskán. Másnap is jártunk arra, akkor már nem láttam(másnak is tetszett). Pont az a táska várt engem reggel.

Kende örökölni szokott egy halom ruhát kedves ismerősünktől. Több olyan darab is van közte, ami egyszer sem vagy egyszer volt Ákoson. Ő olyan fiú, aki iskolába is ingbe megy(szeret elegáns lenni vagy galléros felsőrészben)Két ikeás táska ruhával lettünk gazdagabbak, most ott tartunk, hogy nem tudom a fiókot rendesen betolni.Mindig örömmel fogadjuk el!Rohamtempóban nőnek a fiúk, mindig kell az utánpótlás.

Keddi napon reggel kaptam egy sms-t, hogy vegyem le a kilincsről a csomagot(reggel jöttek a kukások, nehogy azt higgyék, hogy nekik szántam) Még az ágyban fetrengtünk, Kende mondta, hogy biztos Roni írt. Nem Roni, hanem Edi jött el reggel Piliscsabáról és lepett meg minket egy nagy táskányi ajándékkal. A fiúknak nem engedtük, hogy rögtön nekiugorjanak, egészen 24.-ig tartották magukat és utána bontottuk ki a játékokat, édességet. Nagyon köszönjük!

Meglepetést kapni és adni a legnagyobb boldogság!Azt hiszem idén sikerült nekem is egy-két közeli és távoli ismerősnek is apró ajándékot küldeni. Ha már nem tudunk találkozni. Fontosnak tartom, hogy menjen egy képeslap, sms, telefonhívás azoknak, akiket szeretünk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése