Összes oldalmegjelenítés

2020. december 22., kedd

A páratlan zoknik birodalma

 Hogyan kerül ennyi páratlan zokni a vasalós kosárba?Rejtély...Hirtelen felindulásból(amikor már szemet szúr a tele kosár) szoktam zoknipárosítós versenyt rendezni a gyerekek között. Kifejezetten karácsony előtti, húsvét előtti nagy-nagy takarítást nem szoktam csinálni, rendre és tisztaságra törekszem, de nem húzom el a szekrényeket stb. Kende és én versenyeztünk, vannak nagyon megtévesztő zoknik: csak a sarok színe más, vagy a talpon lévő aláírás színe, oda kell figyelni. Ilyenkor egy kupac kinőtt zoknit is találunk, nyáron jók célbadobásra, egyet mindig megtöltünk sóval-fülfájás esetére-, most mentek a kukába. Kendének a zoknimérete megegyezik az enyémmel: 35-38:)Vince is csak egy számmal marad le. A jó minőségű zokni nekem olyan fontos, mint a cipő. Mostanában egyre ritkábban tudok olyan darabokat venni, aminek magas a pamuttartalma vagy az egyik cég bambusz zoknija is kényelmes és lábhoz simuló.

 

1 megjegyzés:

  1. A zokni tényleg fontos. Nyúltam már mellé, nem volt kellemes viselet, vagy csúszott itthon a járólapon. És mindig törekszem arra, hogy a fiúké még véletlenül se legyen egyforma, de még így is van keveredés néha.

    VálaszTörlés