Összes oldalmegjelenítés

2020. november 14., szombat

Maszk

 Kendééknél kötelező egész nap a maszkhasználat. Úgy vagyok ezzel, hogy inkább egész napos maszkhasználat, mint digitális oktatás. Nehéz megtalálni a tökéletes méretet és fazont. Van olyan-amit aztán ki is dobtam, mert lehúzza a gyerekek fülét és úgy néznek ki, mint Tapsi Hapsi. A leginkább bevált a "melltartó" fazon, aminek a pántjait lehet állítani és téglalap alakú. Három maszk mindig van a táskájukban, ennek ellenére Kendét leszúrtam, mert nem cseréli, nyálasan, beleizzadva jön haza. Vinciéknél kértek nyakba akasztót, így biztos nem felejti el. A mintájuk eltérő, Vincinek a kutyás a kedvence, Kendének az indiános. Nem tudok varrni, rendeltem és üzletsoron is vettem néhányat. A mindennapi maszkviselés 1 évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt(el sem hittem, hogy a Kínában tomboló koronavírus eljut hozzánk és ennyien halnak meg benne. Tavaly ilyenkor már terveztük a londoni utunkat). Ma pedig úgy hozzátartozik az életünkhöz, mint a ruházkodás. Velünk még nem fordult elő, hogy maszk nélkül indultunk volna el itthonról, tartok a táskákban, kabát zsebekben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése