Összes oldalmegjelenítés

2020. július 27., hétfő

Mázlista

Szerencsés vagyok, a következő eset kétszer is előfordult velem, ugyanabban az áruházban, kb. 6 hónap különbséggel.
Fizettem a kártyámmal és a terminálban felejtettem(egyszer a vevőszolgálatnál vásároltam ajándékkártyát és egyszer a pénztárnál hagytam ott), elpakoltam és mint , aki jól végezte dolgát mentem tovább a gyerekekkel.
Aztán eltelt három nap, amikor szerettem volna ismét használni a kártyám és rögtön beugrott, hogy hoppá, hol használtam utoljára. Felhívtam az áruházat és közölték, hogy beazonosítás után mehetek érte:)
Mázlista vagyok!

4 megjegyzés:

  1. Okos vagy, tudod, hol kell otthagyni 🤣🤣🤣🤣

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg ritka és jó nagy mázli :) ! És hol van ez a szuper áruház :) ...?

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszi, lehet én is meglátogatom, biztonságosnak tűnik :) ...

      Törlés