Összes oldalmegjelenítés

2020. július 6., hétfő

Ilyen se volt még, egy újabb mérföldkő

Zoli kitalálta, hogy elviszi a gyerekeit(szám szerint négyet, ebből ketten felnőttek)sátorozni, csak ő és az utódok. Hittem is meg nem is, hogy majd egyszer megvalósítja, közben Erika rágta a fülét, hogy mikor mennek. Eredetileg egy éjszakával tervezett, majd indulás előtti nap elmondta, hogy ha minden flottul megy és nem szól közbe egy vihar, zivatar, eső, akár maradnának két éjszakát is. Ez utóbbi már nem annyira tetszett, mondtam egy éjszakár kibírok nélkülük...na de kettőt?Tényleg olyanok vagyunk, mint borsó meg a héja és Kende esetében az 1 hetes osztálytáborokat leszámítva, soha nem volt ottalvásos buli(erre mondja Zoli, hogy valamikor el kell kezdeni)Vince egyébként is nehéz eset, főleg, ha fáradt, akkor rengeteg türelem kell hozzá. Az udvaron felállították a 15 éves sátrat, Vince aktív közreműködésével és izgatottan készült(ek). Előző éjjel egy fergeteges szülinapi bulin mulattunk(50.évesek lettek az ünnepeltek), másnap 8.-kor már indulásra készen volt a csapat. A kisautót tetőig pakolták, Erika később vonattal csatlakozott hozzájuk. Vince szeret hosszan telefonon beszélgetni(kire hasonlít ez a gyerek?!általában úgy kezdi a mondatot: képzeld el vagy egyébként), mindenről részletesen beszámolt: mit ettek, hol voltak, mit csináltak. Vince elmondása alapján megtudtam, hogy "rohadt meleg"van a sátorban, hajnal 5-kor hangos ordítással indította a napot, ami miatt a sátor szomszédok rászóltak és hekket is evett, Kendének pedig vörösre égett a füle.
Úgy engedtem el őket, hogy két-két(!) fehér pólót megfestettem a nevükkel, címükkel és a mi elérhetőségünkkel, biztos, ami biztos:)
Azt gondoltam, hogy a tegnap esti vihar hazarepíti őket(a kulcsot kihúztam a zárból), de inkább a kemping konyhájába menekültek aludni. Most kivárnak, hátha ma is belefér még egy kis fürdés a Velencei-tóba(messzebbre nem szívesen engedtem volna őket)
Mindeközben én?Vásárolgattam a húgommal, két ismerős is eljött gyerekek nélkül dumcsizni, vacsoráztam Nórival a Harry Potter étteremben, elolvastam egy fél könyvet, takarítottam, ágyneműket húztam át, virágot ültettem,  megnéztem a Karmester c. filmet(eddig a hossza tartott vissza, de most nem aludtam el rajta). Nem főztem.
Furcsa helyzet, zavar a csönd és a túl nagy rend/tisztaság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése