Összes oldalmegjelenítés

2020. április 23., csütörtök

Vinceszáj

Ha már úgyis itthon vagyunk, több,eddig halogatott ház körüli munkákat végzünk el. Ilyen a kerítésről leesett elem visszaragasztása vagy a padláson a kinőtt ruhák/játékok szelektálása és korosztályra/évszakra külön szortírozása, dobozolása. Eddig kék Ikea-s táskákban voltak, aminek oldalait megrágta az egér:(
Feltűnően sok babaruhát sikerült felhalmozni, ahogy megyünk előre a méretekben egyre kevesebb a ruha, jórészt elhasználódnak(legtöbbet használtan veszem és két fiú hordja), csökken a játékok száma is.
Két nagy papírtáskában gyűjtöttem azokat a darabokat, amiket egy volt kolléganőmnek vittem át. Március közepén született az első kisfia, itt laknak a kerületben, nagyon örültek neki(ahogy én is nagyon örülök az örökölt daraboknak)
 Autóval mentem és beakasztottam a kerítésük belső részére.
Hazajöttem és kérdi Vince hol a csoki?
Milyen csoki, nem értettem elsőre.
Annyi ruháért, amennyit átvittél kaphattál volna cserébe csokit:)
Csak csokiban tud gondolkozni. Nem is tudom, kire hasonlít:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése