Összes oldalmegjelenítés

2020. április 3., péntek

Lassan itt a hétvége

Heti történés, hogy eldugult a mosogató, ami beépített a konyhaszekrénybe(alatta fiókok, amit nem tudok kiszedni) Zoli nem volt itthon, próbáltam én megoldani a problémát, de nem ment. Végül jött és egy délután alatt közösen szétszedtük a lefolyót és megoldottuk. Utána terjengett a bűz a házban, előtte már kétszer felmostam(legalább mozogtam). Még aznap este a zuhany egyik rózsája mondta fel a szolgálatot, talán vízkő, nem tudom. Nem spriccel a víz, hanem egy irányból ömlik, már nem esik jól, hanem fájdalmas. A szerkezet két funkciója még használható. Úgy maradt, nem volt olyan sikerélményünk, mint a mosdónál.
Kendének a héten két online órája is volt, írásbeli feleletekkel megspékelve. Általában (mindig)reggel hangos a ház, mindenki ordít.Nyugodt, kipihent reggelek helyett, pedig még időre sem kell odaérnünk az intézményekbe, lehetnének mosolygós, friss, üde reggeleink, bőséges étkezéssel(legalább az utóbbi megvan)
Vince csak este bírható munkára vagyis tanulásra. Napközben teljesen eljátszik az udvaron, csakis az udvaron. Tegnap pl. kidekorálta a kisházát. Papírból mintákat vágott ki, keresett az apja műhelyében ragasztót és felragasztotta. Könnyen lemostam. Vagy kísérletezik. M5 alsós műsora után jönnek a felsősök, neki a kémia kifejezetten tetszik, itthon is próbálkozik.
Egyik délután a közeli erdőbe bicikliztünk, annyian voltak kint(futók, kutyások, bicósok), hogy az ártérnél megálltunk, elengedtük a 'tömeget' és utána indultunk vissza. Láttunk családokat, akik piknikeztek, egymástól legalább távol. Hetente egyszer megyek vásárolni, késő délután. Körültekintően költöm a pénzt, tegnap majdnem hazajött velem egy függőszék. Konkrétan kétszer raktam vissza, pedig milyen jó lenne a cseresznyefa alá. Vettem egy kis műanyag asztalt, az eddig használt kerti műanyag padra ráálltam és összetört alattam(nem gondoltam én sem komolyan, hogy elbír). Kint a napon tudnak rajzolni, játszani, a teraszunk fedett. Székeink vannak.
Felhívtam az ovit a héten. Megkérdeztem, hogy most Vinciről lemondott a logopédus, gyógypedagógus is?!Az előbbi nyugdíjba ment, az utóbbi terhes, messze még a szeptember, örültem volna, ha kapunk feladatokat. Marad a net és az itthoni, általam előírt fejlesztés:)
Felemelő érzés, hogy jövő héten közepén már szünet!Kendének előre hozták és hétfőtől kitört a tavaszi szünet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése