Összes oldalmegjelenítés

2020. április 28., kedd

Beiratkozás

A mai nagy nap az életünkben: Vincét beírattam az iskolába. Nem a körzetesbe, még izgulhatunk május közepéig, hogy felveszik-e vagy sem. Reggel 8-ra mentem, elsőként, a lapon szerepelt Vince neve és utána még egy tucat név. ahogy kijöttem(természetesen maszkban és kesztyűben), már ketten sorba álltak. Lemásolták a papírokat, az anyakönyvi kivonatot itthon felejtettem , később elszkennelve küldtem be.
Véget ért 7 éves ovis évünk, furcsa lesz szeptemberben ovi helyett iskolába menni. Ami még felfoghatatlan, hogy most született és már iskolás. Remélem ezzel azért nem ér véget a gondtalan gyerekkor, mindig azt mondom, hogy a suli egy varázslatos hely, ahol megtanítanak írni, olvasni, számolni, kitárul a világ.
Itthon Vincinek napi 30 perc" tanulást" írt elő az Anyukája. Mindenkinek mondja, hogy ő utál tanulni. Tanulás alatt értendő: matricázás, színezés, vonalvezető stb.
Céljaim között szerepel, hogy szeptemberben tudjon cipőt kötni....

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Nektek és Vincinek is :) ! Bár tudom, hogy soha nem könnyű a váltás, mi is nagyon szerettük az ovinkat - mindkét fiúval ugyanott :) - de valahogy tényleg kinyílik a világ az iskolával, mi legalábbis ezt tapasztaltuk mindig és bármennyire is szerették az ovit a fiúk, valahogy sokkal jobb hely nekik a suli, ott találták meg magukat teljesen - szerencsére :) ...
    Vincusnak is kívánom, hogy érezze nagyon jól magát, legyenek vidám, sikerélményekben és barátokban gazdag iskolás évei :) !!!

    VálaszTörlés