Összes oldalmegjelenítés

2019. december 5., csütörtök

Már nagyon várják a Télapót!

December az édességek hónapja, cukrot eszünk cukorral.
Emiatt azt találtam ki, hogy idén vitaminokat(nem bolondultam meg teljesen, mert gumicukor formájúak:)és plüss, bélelt zoknikat kapnak itthonra. Állandó probléma(padlófűtés van a konyhában, fürdőben, folyosón), hogy miért nincs a lábadon papucs. Ordítok(teljesen, mint Mama)"Papucs!!!!", hol a PAPUCS???Mezítláb vagy???(ez zoknit jelent)
Kendével hajnali 6-os rorátére megyünk, az osztályával közösen, lelkiekben is hangolódunk az ünnepre. Vince a hét elején két napot itthon gyógyult(táncolt az idegeinken:), szerdán az ovis csoporttal ment a Grincsre színházba(BKV buszos színház látogatás, már az is egy élmény a kocsihoz szokott gyerekemnek), ma Csiga Duó koncert, holnap jön a Nagyszakállú és lovas kocsikázni mennek a kerületbe(csak ne essen a hó)
Rengeteg a program(névnapomra kaptam egy mozizást, azt is szeretném beváltani), napközben többször belenézek az okos naptáramba.
 Hosszú hét: Kendének és nekem is suli, vasárnap szülinapi bulit tartunk.

1 megjegyzés:

  1. Ne is mondd! Tényleg az édességek és a mindenféle programok hónapjában vagyunk, most úgy érzem picit, a jelenlegi állapotomban túlnőtt rajtam a december :) ...

    VálaszTörlés