Összes oldalmegjelenítés

2019. december 18., szerda

Készülődés

Évek óta sütünk(mióta gyerekeim vannak)mézeskalácsot. Mamával soha nem sütöttem, habcsók is bolti volt, nekem ez is új. Ez is a mi kis hagyományaink közé tartozik már. Kende kicsiként mindig élvezte, hogy formákat szaggathat ki a tésztából(már nem hozza lázba, sőt), formákból is szép gyűjteményem lett(műanyag és fémből is készleteim vannak, nemrég leértékelve szembejött egy különböző nagyságú szíves kiszúró....jött velem haza:)
Idén hársméz adta az alapot, Vince dolgozott a kezem alá.
Cukormázból véletlenül dupla adag lett, azt ette magába is. Ahogy sütöttem úgy fogyott. 3 tepsiből kellett annyit félreraknom, hogy Kendének másnap a suliba tudjak berakni és az ovis karácsonyra.
Készítettünk házi fürdőbombákat is ajándékba az óvónéniknek, dadusnak. Fürdőbomba Vincinél még mindig fürdőgomba.Hm
. Olyan örömmel adta át és láttam, hogy volt, aki örült is neki.
Hétfőn tartották az ovis karácsonyt, olyan felemás érzéseim lettek(ettől 3.30 után már nem tudtam visszaaludni). Gyönyörű dekoráció, fények, csillagok, adventi gyertya mégsem hatódtam meg(pedig könnyen elérzékenyülök), sajnos észrevehető volt, hogy kik a "kis kedvencek",akikre épült a műsor és főszerepet kaptak.
Az angolos óvónénivel öröm zenéltek(sötétben, de a hangulatot visszaadja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése