Összes oldalmegjelenítés

2019. december 8., vasárnap

Kendeszáj

A kötelező szombatokkal csak annyi a  bajom, hogy semmi értelme. Célját nem éri el.
Főleg, ha ez a szombati munkavégzés decemberben van. Itt az advent, Mikulás, születésnap, névnap, karácsony, szilveszter. Az ember így nehezen tud hangolódni lélekben, fejben máshol jár. Tulajdonképpen nem is tudom, hogy melyik napot dolgoztuk le(talán szentestét?)
Kende csúnya, mélyről jövő köhögéssel ébredt(fél éjszakát ébren töltöttük), Vince is náthás.
Ők itthon, Zoli a migrénjével küzdött(jó lett volna neki csendben, sötétben aludni, de ez nem jött össze), én dolgoztam.
Miután hazaértem, kérdezem, hogy mit csináltatok.(Napközben kaptam sms-t Kendétől: Kimehetek az udvarra?, elmúlt a lázam)
Kende válasza: annyira unatkoztam, hogy kipakoltam a mosogatógépet!!
(Az unatkozás eme formáját mindig díjazom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése