Összes oldalmegjelenítés

2019. december 31., kedd

Hála

Számvetés az év utolsó napján, rengeteg mindenért vagyok hálás, most ezek jutnak eszembe:
-Kende egy összetartó, segítőkész, jó közösség tagja az iskolában. Vannak barátai,két-három családdal közelebbről is ismerjük egymást.
-Vincének így az utolsó két ovis évében lett egy elfogadó, derűs, kedves óvónénije, akihez ragaszkodik, aki megjelenik a szerepjátékokban és mindig mosolyog!
-Nyaralás: első közös külföldi körutunk. Kalandos, felejthetetlen, ennél jobbat nem is kívánhattam volna.
- Új munkahelyem lett, mindig megtalálom azokat az embereket, akik hasonlóan gondolkodnak az élet nagy kérdéseiről, hasonló személyiségjegyekkel rendelkeznek, mint én.
-Kende táborozásai. Megismerekedett Angeloval, Marcelloval és Zsombival. Az első két fiúnak itt lakik a nagymamája, ők Veronában élnek. Nyáron játszóházban, játszótéren is összejöttünk, az ünnepek alkalmával Angelo eljött hozzánk. Kende nagyon várta!
-Vincének csökkentettük a Gem-ben a fejlesztéseket, örülök annak, hogy mindig ki tudjuk fizetni.
-Vince egyre szebben és választékosabban beszél. Kognitív területen is látható a fejlődés, szeptemberben iskolás lesz!
-Dédi 80 éves lett!Korához képest aktív, önállóan él, még mindig él társadalmi életet(nyugdíjas klub, természetjáró klub), az agyát a keresztrejtvények(is)fitten tartják. Sokat sétál.
-Anglia. 5 napot töltöttünk Londonban, a fiúk első repülős élménye. Erről majd több bejegyzésben, részletesen beszámolok:)
- Urológia műtét. Mindkettőjüknek jól sikerült, helyesen döntöttünk a műtét mellett. Vincének lassabb és nehezebb volt a felépülés, ma már csak a "orvosos"játékukban jön elő.
-Szuper szülinapi bulikat tartottunk idén is. Nyári gyermekem annyiban élvez előnyt, hogy lehet az udvaron, szabadtéren tartani.
-Vince szinte az egész nyarat itthon töltötte, velünk, kihagyta az ovit. A változást mindenki észrevette a környezetünkben:)
-Kende ügyesen, jól teljesít az iskolában, tanul, van benne egy erős belső motiváció. hogy tanulni akar(nem is tudom kire hasonlít:) Rengeteg órája van(mindennapi angol+hittan)megnyomja az alap óraszámot. Most úgy tűnik, hogy két négyese lesz félévkor.
Hálás vagyok, hogy egészségesek vagyunk!
Hálás vagyok, hogy olyan barátaink vannak, akire mindig lehet számítani. Hálás vagyok, hogy minőségi kulturális élményekben van részünk,hálás vagyok azért a sok jó könyvért, amit idén olvastam, hálás vagyok a szép házunkért(5 nap után beléptünk az ajtón és azt mondtam: de szép, milyen otthonos!), hálás vagyok a finom ételekért, italokért és hogy vagyunk egymásnak.
-

2 megjegyzés: