Összes oldalmegjelenítés

2019. május 30., csütörtök

Ovis évzáró, ballagás

Vince nagyon készült rá, minél közelebb kerültünk a mai dátumhoz, annál többet tudtam meg a műsorról, műsorrendről. Hétfőn elvittem őket fodrászhoz és egy elegáns öltönynadrágot sikerült neki venni, amiben büszkén énekelt, szavalt.
Sokan ballagtak, sok vendég jött el, két csoportot nyitottak egybe az óvónők, mégis úgy éreztem, hogy szinte nincs levegő és helyezkednem kellett, hogy lássam Őt. Kendét az osztálytársához ment suli után, így ez a délután csak Vincéről szólt. 
Mindenki szövegét mondta magában halkan, a körjátéknál felhő szerepét játszotta. A karácsonyi műsorhoz képest is rengeteget fejlődött(akkor kiült mellénk, nem volt hajlandó szerepelni és tojt az egészre). Cukik voltak a gyerekek, 3 év ripsz-ropsz elszáll. Magyarul és angolul is előadtak versikéket, búcsúzott az egyik angolos óvónő is , aki szeptemberre várja az első babáját.
Szerettem volna képeket/videót készíteni, de amikor észrevette, akkor kért, hogy ne fotózzam le, tiszteletben tartom, de nem korai?!
Annyira jó a ritmusérzéke, végig járt a lába, táncoltunk a kacsatáncra. Az elején, amikor bevonultak, keresett a szemével, mutattam neki az ujjamon a V betűt, ő vissza és onnantól kezdve fülig ért a szája.
A csoport tűzijátékos sünis tortát kapott, abból nem kért, megettem helyette. Az asztalokon finomságok-olyanok is,amiket mi nem veszünk:)ő összeállított magának egy tányért, rajta mindenből egy pici, szeret enni, mondták is, hogy gyűjtögető. Na innentől kezdve indult el a lavina: elvette az összes kókuszgolyót, Anna szépen kért tőle, ő nem adott , elhúzta a tányért előle. Vince állította, hogy viszi Kendének. Ezen a ponton mondtam az Apjának, hogy vigye ki és induljunk haza, ordítozott velünk.Még a szekrényénél leültettem és elmondtam, hogy hideg víz várja, ha nem fejezi be(itt egy-két nagyszülő moziüzemmódba változott), a balhénak az lett a vége, hogy az udvaron kapott egyet a fenekére, úgy kellett visszahúzni, hogy ne szaladjon ki az autó elé.
Az izgulás és a fáradság egyvelege ezt hozta ki, de kezelhetetlenné vált. Az autóban hazafelé nyugodott le, már alszik. Holnap ebéd után megyünk érte, esküvőre vagyunk hivatalosak, közel leszünk Ausztriához, vasárnapig ott pihenünk(ahogy Zoli mondja, bár ezt a fogalmat Vince mellett nem ismerem)

2 megjegyzés:

  1. Kókuszgolyó nagyon finom, megértem. :) Na jó, biztos nem az volt a nap csúcspontja. Milyen jó hétvégétek lesz, jó pihenést!
    Popianyu

    VálaszTörlés