Összes oldalmegjelenítés

2019. május 10., péntek

Motiváció

Kende is lelkesen gyűjti a pontgyűjtőjébe a pontokat. Ő már tudatosan nem váltja be, pl. három után édességre, hanem összegyűjti. Igaz-hamis társasjátékot szeretne(amit reklámoznak, a barátjánál vendégségben volt, ott játszottak vele, azóta rágja a fülem érte). Nála a jó jegyekért is jár a pecsét.
Valamelyik nap úgy jött haza, hogy kapott két hármast rajzból!Hozzátette, hogy ő nem tud rajzolni és csúnyán fest. Ha így akar a tanítónő motiválni rég rossz. Minden lelkesedését elveszíti Kende. Ha itthon elővesszük(a sok borús, esős időben egyre többször)a kreatív készletet és festünk, vágunk, ragasztunk, akkor ő inkább kitalál valami mást, mert szerinte ő "nem ügyes".
Miért kell hármasra értékelni egy nyolc éves rajzát?
Ezzel én úgy vagyok, hogy mindenkinek más a szép, ez egy szubjektív fogalom. Mindenki másban látja a szépet(nekem akkor is övé a legszebb)
Egy biztos a kedvét sikerült elvenni a rajzolástól.

2 megjegyzés:

  1. Ó, de nagyon sajnálom! Pedig emlékeim szerint Kende elég szépen és jól rajzol! Egyébként ez nagyon nem járja tényleg, hogy rajzra valaki hármast kapjon, ráadásul kettőt!!! Teljesen egyetértek, még ha nem is tud valaki szépen rajzolni, akkor sem adnék neki hármast, ha tanár lennék, de hát ez csak az én véleményem, sajnos...

    VálaszTörlés
  2. Valóban elég gáz rajzra hármast adni. :-( Adjon akkor négyest, de ne hármast...
    Szerintem az a tanár fantáziátlansága, hogy nem veszi észre, hogy oké, rajzolni lehet, hogy nem tud annyira jól, de mondjuk szuperül ragaszt és vág.

    VálaszTörlés