Összes oldalmegjelenítés

2019. május 24., péntek

Balesetes Höri

Hörit leginkább Kendus akarta, ahogy nyár végén befejeződtek a munkálatok, közösen elmentünk a kereskedésbe és kiválasztotta Őt. A csoda három napig tartott. Vince szórakoztatja az állatot, körberakja a ketrecét játékokkal, beszél hozzá("Szia Höri, itt van Varga Vince!"), Apja takarítja, én etettem. Ha felhozom Kendének azt, hogy nem foglalkozik a kis kedvencével, akkor azt mondja azért nem, mert harap és hangos. Ezt a vásárlás előtt is tudta, nincs zsákbamacska.
Este 8-kor már mindenki csendes üzemmódban, Kende lefeküdt, de még nem aludt, Vince is próbálkozott az alvással(sikertelenül), apja fülhallgatóval sorozatot nézett, mert dolgoztam(a zaj elveszi a figyelmem). Bemegyek a szobába és azt látom, hogy Höri az itatón csüng , egy pontba néz és vérzik a lába. Már délután arra lettem figyelmes, hogy őrült módjára rágja az itató fém részét(előtte nem láttam ilyet).
Beakadt a lába a fémbe, ami átszakította a lábát, az utolsó pillanatban vettem észre. Nekem elsőre úgy tűnt, hogy elpusztult. Szóltam is az apjának, hogy vigye ki a teraszra. Megpiszkálta és Höri sírni kezdett, egy villa segítségével leszedte az itató drót részéről.
A fiúk zokogtak, most mi lesz...felhívtam az "állatos"szomszédot, múltkor mesélte, hogy a lázas kutyájukat hova vitte éjjel. Nonstop állatkórház, közel hozzánk. Felhívtam őket, az asszisztens megkérdezte a dokitól, hogy fogadnak-e minket(egzotikus állatnak titulálta a törpehörcsögöt). A leírás alapján műtét, ami altatásban, rizikóval.
Zoli elvitte Hörit, addig vigasztaltam a gyerekeket, mert aludni nem tudtak, aggódtak.
Kapott fertőtlenítést, de nem kellett műteni. Azóta Höri visszavett a tempóból, de így is képes mászni, csüngeni a rácson, szaladni a mókuskerékben.
Sikerült megmenteni őt!

1 megjegyzés: