Összes oldalmegjelenítés

2019. április 20., szombat

Húsvét Szécsényben

A rövid tavaszi szünet miatt döntöttünk úgy, hogy ma megyünk Szécsénybe. Tavaly húsvét vasárnap mentünk, Hollókő felé és dugó alakult ki, ott évente egyszer van ilyen, húsvétkor. Akkor megy arra a legtöbb turista, a szerpentinen látni lehetett, hogy idén sincs üres hely a parkolóban.
A 8-as indulásunk csúszott, mert sikerült 7.30-ig aludnom. A fiúk tévéztek, csendben. Gyorsan összekaptuk magunkat és 1,5 óra alatt lent is voltunk. Vince hozott magával egy húsvéti kosárkát, amiben gyűjti a tojásokat.
Zoli mesélte(és én is emlékszem ilyenre), hogy régen a fiúk a locsolkodásért egyes házakban pénzt kaptak(ő mindig a vidámparkban zárta a napot, annyit gyűjtött:)
Édességből, folyó, olvadó csokikról szólt a mai nap, szerintem kitart egy darabig. Kende evett carbonara spagettit ebédre, Vince nem volt hajlandó főtt ételt enni.
A nyuszi az udvaron és a hátsó kertben is rengeteg édességet rejtett el
. A kis kosár gyorsan tele lett, utána jöttek a zacskók:)
Vince az elején elpityeredett,
hogy neki nem marad semmi, aztán beálltam segíteni és rám szóltak. Locsolkodtak, a húsvéti kölni évek óta megvan, ügyesen elmondták a versikét. Én is kaptam kb. 6féle parfümből, kölniből(a hajmosást estére tartogattam emiatt:)
Tűzött a nap, szép színünk lett, amitől az ember kedve jó, dél felé árnyékba húztuk a padokat, csak azt sajnálom, hogy nem tettem be a fiúknak rövidnadrágot. Amikor véget ért a kincsvadászat, akkor jött a talicskával való szaladgálás(benne egy gyerekkel), bújócska, foci, honfoglaló, trambulinozás, gokartozás. 15-kor indultunk hazafele, a gyerekek már a Szécsény táblánál nyitott szájjal aludtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése