Összes oldalmegjelenítés

2019. április 4., csütörtök

Legyen már szünet!

Érzem, hogy a tartalékaink végét járjuk, elfáradtunk.
Hazahoztam kabát nélkül Kendét az iskolából. Se neki, se nekem nem tűnt fel. Aznap. Reggel villant be, amikor 7 fokot mutatott a hőmérő. Elővettem a szekrényből a kötött vastag pulcsit és kapott rá egy pufi mellényt. Az apja elvitte úszni, csak úszófelszerelés nélkül. Ott jutott eszükbe.
De, megvan holnapra a sárga fonal, kedden hittan versenyen vett részt, aznapra jutott egy 6.40-es osztálytalálkozó mise előtt(6.45-kor kezdődött), mikor máskor van, persze nekem is nulladik. Ébredés megy magától, délután kritikus. Tanultunk környezet témazáróra(állítólag 3 oldalas volt)és fogászatra is mennek, Kende délután mondta, hogy másnapra tegyük be a táskába a fogmosó poharat+fogkefe+fogkrém. Áttették más időpontra. Szombaton Pilisborosjenőn kirándult.

Vince az oviba sétálva reggel jelentette be, hogy ingbe kellett volna menni. Tegnap volt Anyák napi fényképezés és neki nem volt "szép"ruhája. Galléros , csíkos pamut póló nekem elég "szép"és rajta minden jól áll. Nem a ruha a lényeg, de az óvónéni mondta az inget. Ma egy sötétkék galléros pólóba ment, reggel mondták is, hogy ing?, legyen ebben, nincs időm hazamenni már ingért.
De, vittünk kocka ramat az almás pitéhez, ezt sütötte a süni csoport, a héten a havi tisztasági csomag is bekerült az intézménybe(kimaradt a 60l kukás zsák) holnap pedig koncert pénzt fizetek.
Múlt héten kérték a fejlesztőn, hogy minden este legyen 10 oroszlánüvöltés. Kérdezték is szombaton, hogy megvolt-e(rögtön a köszönés után), őszintén elmondtam, hogy nem. Két este tanultam vele: egyiken a -ba-be, -ban-ben volt terítéken, másikon az -s, -sz. 17-17.30 között érünk haza, 20.00-kor alvás, közte vacsorakészítés és fürdés. Rohan az idő. Valahogy mióta ők megszülettek egy szempillantás alatt megy el egy hét, egy hónap. Ha visszaemlékszem, amikor gimis/egyetemista voltam, akkor olyan sok időm volt...még gyerekszülés előtt is, pedig mindig több helyen dolgoztam.
Újból előjöttek a mondókák. Hiába jártunk sokat Ringatóba, Kerekítőre, egyikük sem emlékezett pl."Áspis, kerekes, útifüves"(s hang gyakorlása)és az ujjas számolókra sem.
Hétfőn megyünk a Beszédvizsgálóba, SNI felülvizsgálatra.
Nehéz természete van, koszos, homokos volt a keze-arca, gondoltam segítek neki mosakodni(közben egy óriási anakonda is lógott az orrából), erre úgy besértődött, hogy 20 percig üvöltött, majd leszórt homokkal,(új, zebramintás outfitemet avattam ma fel) és megdobott egy ággal. Az esetek 98%-ban ordít oviból hazajövet. Már nem vagyok a türelem mintaképe, poénból szoktam előre futni, minél előbb legyünk kerítésen kivül. Büntetésként azt mondtam, hogy nem jöhet nyaralni. Vigaszként íratott a tesójával egy bocsánatkérő levelet.
 Nem lepődök meg azon, hogy nem hívják szülinapokra. Az oviban az a szokás, hogy kb. az egész csoportot hívja az ünnepelt játszóházba. Öltözésnél két mellettünk lévő gyerek is kivett a szekrényéből meghívót, Vince is kereste, de neki nem volt. Kérdezte tőlük, hogy kinek a bulijára mennek....
Elővett a fészerből egy deszkát, keresett hozzá fúrót is. Két szálka mélyen benne van a puha tenyerében, kivenni nem tudjuk, hétfőn még a gyerekorvosnál is lesz egy körünk. Kendével kb. 5 évvel ezelőtt egy szálka miatt kerültünk sebészetre. Remélem most sikerül ezt elkerülni.

1 megjegyzés:

  1. Jaj, kitartas!!!!
    Nálunk az utóbbi 2 het konnyebb volt, de tudom, hogy nem marad igy....

    VálaszTörlés