Összes oldalmegjelenítés

2019. április 22., hétfő

A nyuszi itthon is járt

Kihívást jelentett éjjel felébredni és elrejteni az udvaron az ajándékokat. Először kettőre állítottam az ébresztőt, csak a mosdóig jutottam el, nem vitt rá a lélek, hogy kimenjek a sötétbe. Még visszaalvás előtt 4-re állítottam az órát. Vince csokikra számított, tudatosan nem vettem édességet. Néhány napja csak cukrosat eszik/iszik. Tele van az édességes doboz és a hűtő is finomabbnál finomabb nyalánkságokkal, beosztom nekik(délutáni alvásért lehet választani egyet-kettőt)
Annyira rohant reggel, hogy lehúzta a térdét
,(a könyöke sebes és kötőhártya gyulladással kezdtük a szünetet) félt, hogy lemarad valamiéről és Kende többet talál.
Tetoválásnak örült a legjobban,
rögtön felavattuk. Nehéz olyan fiús tetoválást találni, ami nem halálfejes vagy szörnyes. Nyomdás tollat is hozott a nyuszi, kíváncsi vagyok, hogy az autós szőnyegből kijön-e:)
Kendének Hightslight rejtett képek fejtörőt hozott a húsvéti nyuszi, rendszeresen csinálnak a napköziben belőle, még nekem is koncentrálnom kell, hogy megtaláljam az elrejtett részeket. Közös játék a Szuper farmer társasjáték,
könnyen érthető, szórakoztató , még az ovisnak is:)
Holnap még itthon, elővesszük a tanulnivalókat és készülünk a rövid hétre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése