Összes oldalmegjelenítés

2019. február 16., szombat

Macipark

Az iskolás macinapról már írtam, de az ovisról nem.
Nincsenek fényképeim az eseményről, mert nem vagyok fb tag, a dadus mutatott néhányat, minden képen azt láttam, hogy mennyire szuperül sikerült a kirándulás.
Vincének ez volt az első ovis, buszos kiruccanása. Többen kimaradtak a "buliból", mert nehezményezték a szülők,hogy nem lesz délutáni alvás:)és az egész napos kintlétet. Gyönyörű, napsütéses időt fogtak ki, plusz 8 fokkal! Délután megkérdeztem Vincét, hogy mi tetszett neki a legjobban. Válasz: nem volt délutáni alvás:) Később megtudtam, hogy az egyik kislány, aki szeptemberben lett ovis ült mellette és elaludt, konkrétan beledől Vince ölébe(erről készült is fotó, nagyon cukik)
Rákészülést is élvezetes, közös bevásárlás, kap olyan nasikat, üditőket amiket egyébként nem szoktam venni. Itthon még készítettünk kókuszgolyókat, abból annyit vitt, hogy jutott másnak is.
Vettünk mézet(szerintem már telítettek a medvék) és elvitte a nagy bográcsozós , hosszú fakanalam(viccesen megkérdezte a dadus, hogy nem baj, hogy nem hozták haza:)
A medvelesen túl, megnézték a farkasokat, játszótereztek(mióta nem jártunk ott építettek egy nagyobb piros csúszdát, az volt a szenzáció, vonatoztak.
Itthon éppen ma találtuk meg a medvés verses-mondókás könyvünket.
Elfáradt délutánra, este nem kellett altatni:)
Azt gondolom, hogy szuperek és bevállalósak az óvónők, hogy mindezt megszervezték(busz bérlés, program stb)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése