Összes oldalmegjelenítés

2017. február 12., vasárnap

Kendeszáj

Szülinapi buliba mentünk egy ovis kislányhoz. Nekem két fiam van, evidens, ha lányos családhoz megyünk, akkor viszünk virágot(bízom benne, hogy ezt a szokást kamaszként, felnőttként sem felejtik el)Gyönyörű, rózsaszín rózsacsokrot vettem.
Kende azt mondja: nehogy azt hidd, hogy én ezt elviszem. Így is szerelmes belém O.(a kislány), mindig jön utánam az oviba és kérdezgeti tőlem, hogy leszek-e a barátja. Megmondtam neki, hogy leszek, csak ne mászkáljon már utánam. Jobb lesz, ha Vinci adja oda.
Így is lett, Vinci sármos mosollyal, cuppanó puszi kíséretében átadta a csokrot.

Ritkán veszünk colát(Zoli gyakrabban, sajnos ő egy időben nagyon rákapott), időnként megkívánja az ember.
Kérnek ők is belőle.
Kende: O. bulijában is volt cola!Öntöttem magamnak, de nagyon rossz íze volt, szerintem megromlott!

2 megjegyzés: