Összes oldalmegjelenítés

2017. február 17., péntek

Ember tervez

Csütörtök a hét laza napja nekem. Próbáljuk úgy szervezni ezeket a szabad órákat, hogy legyünk kettesben(ha mégsem jön össze, akkor lesz csajos délután:)Tündi nénit 3 hónapja nem hívtuk, így gazdaságosabb.
Kinéztem a Jackie c. filmet a közeli bevásárlóközpontba, erre szerda délután már az oviban láttam Kendén, hogy valami nem kerek. Az okosító után ült a szekrényénél és azt mondta, hogy ő nem bír felöltözni, annyira fáradt és azzal a gyönyörű gesztenye szemeivel bambult.A kora hajnali(4.50)ébredésnek tudtam be a lassúságát. Az oviban ciki aludni-ahogy mondja-csak a kicsik alszanak. Ép, hogy benyitottunk a házba rohant a wc-re. Szegénykém felkelt a wc-ről és 2 másodperc múlva fordult is vissza. Olyan kis ropi, nagyon-nagyon vékony, nincsenek tartalékai, ha ő hányással küzd vagy megy a hasa, akkor a vékonysága még jobban feltűnik. Most ott tartunk, hogy közte és az öcsse között 1,5 kg különbség van!
Éjszaka bekérezkedett közénk. Egyszer csak felült és telibe rókázta az ágyat, matracig. Aztán ez még egyszer megismétlődött. Zuhanyzás, öltözés, ágyneműcsere. Lázcsillapítás. Ilyenkor mindig a fejünk felett lebeg a László. Már fogalom: a László. 6 hetes volt, mikor először ott jártunk. Névről ismerünk nővéreket, orvosokat. Vaterán árultam a kinőtt cipőiket, eljött egy anyuka a gyermekével, rögtön megismertem:Lászlóban volt orvos.
4-körül ismét a fürdőben voltunk. Másnap hála a láz már nem jelentkezett, de a hányás-hasmenés igen. Tegnap járt nálunk a dokinő. Vele is többször találkozom, mint a barátnőmmel....
Nem tudom, hogy mi jöhet még ki belőle, 1,5 napig semmit nem evett. Ma délután evett, ami olyan gyorsan kijött belőle, hogy nem jutottunk el a mosdóig.
Nagy tételben veszem a Domestost. Unom már. Kb. 2 hete voltak influenzásak.

Vincinek aranyere van. Nem tudtam,hogy gyerekkorban ilyen létezik.(amíg rá nem gugliztam)Családban tudomásom szerint nincs másnak. Nagyon fáj neki, mutatja, odanyúl.
Az oviban is szóltak, hogy véres a popsija, itthon én is észrevettem. Sebészetre kaptunk beutalót és időpontot fogok kérni.
Az egyik legnagyobb baj a folyadékbevitel nála. Nem issza meg a vizet. Az oviban a reggelihez tejet/tejeskávét/kakaót szoktak kapni, de napközben vizet, ami persze helyes, de ő nem issza meg(vagy minimális mennyiséget gurít le)Többször előfordult, hogy délutánra ki van repedezve a szája, bevérzik a kiszáradástól.

Minden hétvégére van a fejemben programötlet. Aztán jön egy vírus és keresztül húzza a számításaim.

5 megjegyzés:

  1. óóóó, sajnálom. :-( Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Hidrasec és szén tabletta használata után jobb a közérzete!Egy biztos a hétvégi programnak ismét lőttek.

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást a fiúkknak, tudom milyen ez, mi Tomával vagyunk hasonlóan, minden hányásnál rezeg a kórház-léc...Azért a 1,5 kg különbségen jót mosolyogtam :) , Toma ugyancsak hasonló alkat, mint Kendus... Vincinek nem lehet bevinni innivalót az oviba? Nálunk is van, aki nem akar inni, neki külön hoz az anyukája, egyébként Legkisebbünk sem rajong a vízért, és már én is gondolkoztam rajta, hogy viszünk be, de Toma valamennyit iszik és csak ebédig van, utána itthon meg bepótolja az elmaradást :) .

    VálaszTörlés
  4. Innivalót nem lehet bevinni. Gyakran van a pékárukhoz "kence":halkrém, padlizsánkrém, túrókrém stb.,amit én imádok, de ők nem. Helyette vihetünk be lekvárt. Az utóbbi hónapban 4 üveggel is elfogyott.

    VálaszTörlés