Összes oldalmegjelenítés

2017. február 21., kedd

Itthoni farsang

A hétvégét ismét itthon töltöttük, Kendus gyengélkedett a hányás-hasmenés-láz után. Semmi ereje nem volt, vasárnap délután kb. 30 percet volt levegőn, repülőt eregettek(Zoli múlt héten a heti nagy bevásárlás után jött haza egy hungarocell repülővel. Kb. 2 óra telt el, amikor felhívtam és viccesen közöltem a házszámunkat, ő erre csak annyit mondott, hogy kuponokkal bevásárolni nehezített pálya....tudjam meg:)
Az egész itthoni farsang ötlete Kendétől származik. Kedvenc desszertjük a palacsinta, ha elmúlik egy hét palacsinta nélkül, akkor már követelik rajtam. Dobogós helyen szerepel még a gofri és a piskóta is. Most a palacsinta mellé, fánk is járt. Méghozzá sütőben sütöttem és isteni finom, ropogós lett. (olyan, mintha a lángost a fánkkal mixelnénk, édes kiadásban)A tészta gyúrásában, szaggatásában is aktívan kivették a részüket.
Vince rövid ideig dolgozott nyugiba, neki mindig több és több tészta kellett, a tesója elől is elvette.
Utálom az olaj szagát, ezért nem sütök olajban(és vigyázok az egészségünkre)Dédi baracklekvárjába mártogattuk a fánkokat.
Az internet világának köszönhetően annyi kreatív ötletet lehet meríteni pl. a Pinterestről. Kinyomtattam néhányat. Ördög
és Batman álarcokat csináltunk.
Kende vágott(úgy látom, hogy az olló használata még sokszor kell gyakorolni),
Vince színezett, ragasztott.Vinci hamar elveszítette a lelkesedését, ezért lett csak kettő. Hétfőre a Batman álarc szétszakadt, de még így is bevitte az oviba megmutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése