Összes oldalmegjelenítés

2016. október 30., vasárnap

Tökfaragás

Halloweent azóta "ünnepelünk"mióta gyerekeink vannak(az én időmben még nem volt divat)
Az ünneplés enyhén szólva túlzás. Kende azzal jött haza az oviból, hogy akkor most ő halloween kapcsán cukoresőt, maszkot, riadalmat vár. Angol ovis csoport lévén sokat foglalkoztak ezzel. Elmondásuk alapján az egészben az tetszett nekik a legjobban, hogy kaptak denevéres gumicukrot, vicces éneket tanultak, táncos koreográfiával(gyerekbarát helyen vannak, az biztos:)
Halloween-s hagyományokról szólt a tabló, ami a gyerekek szekrénye felé került.
Amíg Kende kicsi volt, nem faragtunk tököt, hanem a külsejét lefestettük, azóta nőttek-minden vágyuk az Apjuk bicskáját használni. Közös munka eredményeként születtek a tökeink, Vinci kaparta a magokat, Kende megtervezte, Zoli faragta, nekem a takarító szerepe jutott.
Pinteresten jobbnál.jobb ötletek vannak, de olyan nehéz faragni.


Szép, formás tököt is nehéz találni, pedig minden utcasarkon lehet már kapni. Vagy túl nagy és ormótlan(vagy mindkettő). Egyik kedves kolléganőm apósa otthon termeszti a tököket, amikor megláttam az asztalán rögtön megjegyeztem, hogy én ilyet szeretnék. Tökéletes minden szempontból.
Esti program, hogy mécsest teszünk a belsejükbe és nézzük milyen szépen világítanak.
Az előszobánk körablakában egész évben figyel egy kis porcelán tök, helyes.

2 megjegyzés:

  1. Hát, itt már nem volt minden utcasarkon szombaton, így nálunk idén elmaradt. :-( Pedig Ákos hallotta a rádióban, míg mentünk lovagolni, hogy a műsorvezető csaj elmondta, náluk ez hogyan zajlik (gyerek kanállal kapar, anya késsel dolgozik stb.).

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos kis tökfejeitek lettek :)! Mi is minden évben faragunk, Toma miatt el sem lehetne felejteni :) . Tényleg nem könnyű faragni, de egyik évben sütőtökből csináltam meseházat, na, azt tényleg alig bírtam kifaragni, azóta csak halloween tököt faragok :) ...

    VálaszTörlés