Összes oldalmegjelenítés

2013. december 13., péntek

Valami történt

Valami történt az oviban, kb. 1 hete Kendus nem szeretne menni.
Előtte jókedvvel, örömmel ment. Előfordult, hogy nem köszönt el tőlünk, csak lerakta az ajtó melletti kosárba az állatkáját, amivel bent alszik, kezet mosott és ment játszani a többiekhez.

Beszéltem az egyik óvónővel, jeleztem neki, hogy Kendus valamiért nem akar oviba menni, ő azt mondta, hogy nem biztos benne, hogy kiderül az oka.
Itthon reggel már kezdődik a sírás, kocsiban rúgja az ülést.Volt, hogy szépen besétáltunk és amíg aláírtam egy papírt, addig ő elszaladt a bejárati ajtóig:(
Ma és tegnap nem sírt, de ma bepisilt(amit nem szokott, ez is egy jel).
Az okai lehetnek: 1 hete volt az ovis szülinapja, ahová bementem. Meglátott a nyakamba ugrott és könnyek között kért, hogy vigyem haza. Mindez ebéd előtt történt. Az óvónéni kivette a kezemből és leültette az asztalhoz, engem kiküldött("ez a szabály", kaja alatt nem lehet bent szülő....), de Kendus annyira ordított,hogy végül bebocsátást nyertem. A tortájából sem evett, megkóstolta, de otthagyta az asztalon. Másnap elhoztam ebéd után.(Ami nekem nem igazán jó, mert kettőt nem tudok egyszerre altatni, valamelyikük sír)

Kétszer éjszaka felsírt és kiabálta, hogy XY nem rombold szét,amit építettem. XY fellöki, elveszi tőle a játékot.(vadóc)

Nem tudom, hogy van -e valóságalapja, de említette, hogy az óvónők kiabálnak:(

Egyedül játszik, öltöztetésnél segíteni kell neki, de nem önállótlan. Bátorítani kell, dicsérni. Motiválni és ösztönözni, hogy részt vegyen a közös feladatokban és ne az legyen, hogy ül és 1 órán keresztül színez!Bízom benne, hogy figyelnek rá!

Feltűnt, hogy csak az egyik óvónéninél sír!Nála pisilt be ma be.Összeállt a kép. Egy dadussal(nem a saját dadusok, de sokat van velük, szerinte Kende nem beszél csak hisztizik, hárít és nem veszi fel a "tempót"a többi gyerekkel) és egy óvónővel sikerült beszélni a problémáról.
Ma délután Kendus az óvónéni mellett ült (akivel beszéltem)és memória kártyáztak. Ez az óvónéni azt mondja, hogy napközben nincs probléma, jól érzi magát.
Hm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése