Összes oldalmegjelenítés

2013. december 19., csütörtök

Haspók

Vinci egy haspók, egy kis zabagép, már teával nem lehet túljárni az eszén, kaja kell, szilárd, édes, lehetőleg legyen benne alma(ami elnyomja a zöldségek, csirkehús ízét:)
Esti célkapüré

Reggel a családi ébredés után, kb. 8 óra magasságában szunyál egy 25-30 percet, amikor felébred kap szilárdat. 14-15 között is pürét kap, legújabban az esti altatás sem megy simán.
A felállás: eddig volt 150ml tea, fürdés(szigorúan 17.30-kor), fürdés után összebújás, cici és kézben alvás, buksiját cirógatom(nem tudom még a haja kire lesz, vékonyszállú, enyhén göndör).
Két napja ez változott: aludt egy 15-20 percet aztán derült égből bömbi következett. Első körben a fogára gondoltam, szegénykét nagyon megviseli. Nyáladzik, mindent tömköd a szájába. Textil pelust az ujjamra csavarok és azzal masszírozom az ínyét.(Kendénél vettem egy műujjat és krémet, talán Dentinoxnak hívták, Viburcol kúpot is használtam)
Ha rögtön nem kapja a következő adagot, akkor jön a keze.........
Vincinek hőemelkedése van, kicsit náthás hozzá, kétszer kapott Nurophent. A popsija vörös.

Este 19 körül kap újabban szilárdat is. Tegnap cékla-alma-csirkemell pürét, ma finomfőzeléket, természetesen almával. Mindig kell, hogy a pürében legyen valami "sűrűbb": kölesgolyót szoktam ledarálni vagy zabpelyhet vagy krumplit, rizst.
Ezek után is gyakran ébredt éjszaka, szopizott, büfire már nem volt lehetőség, mert rögtön elaludt.
Éjszaka is van peluscsere, annyit pisil, hogy szükséges. Fáradt voltam(vagyok), talán kétszer cseréltem neki és azt vettem észre hajnalban(5kor is szopizik, órát lehet hozzá állítani)hogy teljesen átázott, ő persze aludt(mélyen).
Lidlben, Aldiban, Rossmannban vásároltam eddig saját márkás pelust. Eddig igazából tökéletes egyik sem volt, piros a fütyije.(Kendénél ezek beváltak), próbálkozom, tesztelem jövőhéten a Liberot is.

Szívesen átvenné már az irányítást az evésben, próbálja a kanalat kivenni a kezemből!Továbbra is a hordozóban eszik.Tegnap este mértünk pucér súlyt, pontosan 7500gr. 22-én lesz 5 hónapos!Szerintem kicsit duci, jóétvágyú:)

Jó, hogy így kialakult a napirend, lehet hozzá programot igazítani, neki és nekem is könnyebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése