Összes oldalmegjelenítés

2013. december 4., szerda

Élénk fantázia

Legókból érdekes dolgokat kreál, teljesen egyedül!
Kendusnak igazán élén a fantázia, szerepjátékaiban eljátssza a meséket, éjszaka felébredt-többször-és mondta, hogy Rozsda, Villám itt vannak az ajtóban(Verdák mese).
Ha csöngetnek(valóságban)mondja, hogy Márta és a fiai csöngetnek, biztosan!(Noddy), az olvasott és a látott meséket is hamar megjegyzi és különböző szituációkban előadja.
Megyünk a Rákóczi hídon, mutatja, hol lakik a rendőr Maki, hol Noddy, hol Sam.
A meséket össze is ollózza:) a játékaiban egyszerre szerepel, Vendel, a szarvasbogár, Csiga Csaba és Mandy is:)
Annyira édesen adja elő az általa kreált meséket: esténként cirkuszosat játszik(Lilli és Berci a cirkuszban), leültet minket a kanapéra és a szivacson bemutatja a produkciókat, mi pedig dőlünk a nevetéstől. Produkció az, amikor karate kölyöknek képzeli magát vagy vetődik egy nagyot.
Sajnos július óta hetente, kéthetente beteg. Judit doktornénihez gyakrabban megyünk,mint Judit Mamához, oda visszük valamelyik állatkát, aki ugyanúgy beteg,mintő. Legutóbb Timi maci szemét vizsgálta a dokinéni.
"Olvas": kitalál történeteket a képek mellé, van, hogy köze is van a valósághoz, de előfordul, hogy halandzsázik mellé. Lapozza a könyvet, énekel.

Színt visz az életünkbe. Ha valakinek túl unalmas, nyugis lenne az élete, annak kölcsön adom egy negyed órára. "Én mellettem elaludni nem lehet.............".Oviba nem jár, sajnos nem tudok vele annyit foglalkozni, mint amennyit szeretnék.
Rajzolni, színezni nagyon szeret

Eddig szoptatások alatt nézhetett tévét, tudtam, hogy kárt nem tesz sem magába, sem a környezetében. Az utóbbi időben,mondja, hogy ne kapcsoljuk be a tévét, ehelyett a kisszéket a kanapéra teszi, mert valamit le szeretne (akar)venni a cserépkályha tetejéről. Kész életveszély!Közben a szoptatást legalább háromszor szakítom meg, mert valami összetört, leesett, koppant. Vincikém csak sír, sír, hogy éhes. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ....
Diliház érzetem van, kezdek a túlélésre játszani.

Kendus tegnap eltűnt a Tescóban mellőlem:(Amíg kivettem a pénztárcám a táskából! Ő bebújt a szomszéd kassza alá, ami nem működött, valamiért kíváncsi volt arra, hogy mi lehet ott.
Kiabáltam, ordítottam a nevét, hívtam a biztonsági őrt, majd előbújt, lazán,mosollyal a szája szélén.
Amikor előbújt az  én mosolyom nem volt őszinte, sőt!
Kiabáltam vele, este azt mondta: Anya, te rossz vagy!Miért?Mert kiabáltál velem a Tescóba!

1 megjegyzés: