Összes oldalmegjelenítés

2013. december 21., szombat

"Jónak lenni jó!"

Idén is részt vettünk a cipős doboz gyűjtésben.
Kendus jószívű, de a játékaitól nehezen válik meg, ha vendégek vannak nálunk, akkor mással is megosztja a kincseit(kivétel az unokanővére, vele valahogy nem tud közös nevezőre jutni)
A cipősdobozba került néhány 3 éves kisfiúnak való játék(autó, mesehős figura, KEndus önként mondott le róluk, segített a csomagolásban is)és két-három jó állapotú felsőrész.
Most, hogy már kétFiús anyuka vagyok, Vinci nevében is készítettünk egy dobozt. Ebbe elsősorban babaruhák kerültek és egy új rágóka.
Bízom benne, hogy két kisfiúnak sikerül egy kicsit szebbé varázsolni az ünnepet. Szerencsések vagyunk, hogy legalább ennyivel, de tudunk másnak segíteni. A csomagot a Lurdyan adtuk le, nagyfiam kapott cserébe egy mentás teát, amit izzzibe akart elfogyasztani(hiába erősködtem, hogy nem fog neki ízleni, mert csípős...hát igazam lett)
A cipősdobozt idén Kende kéznyomával dekoráltuk.

Délután elsétáltunk a zöldségeshez. Ananászt és (természetesen)almát vettünk Vincinek.
800ft fizettünk, Kendusnak odaadtam 500ft+200ft+100ft címleteket, hogy fizessen ő. A zöldséges visszaadta a 200+100ft, hogy vegyen belőle magának rudit.

Csiliben babaruha börzén megismerkedtem egy nővel(ő árult ,én vásároltam tőle). Rövid beszélgetés után kiderült, hogy a szomszéd utcában lakik. Telefonszámot cseréltünk, szól, ha legközelebb lesznek eladó(használt)ruhái. A rucik márkásak, szépek és olcsók!
Hívtam, hogy a legközelebbi börzére nem tudok kimenni, mert más programunk van. Megbeszéltük, hogy börze előtt átmegyek és kiválogatom azokat a darabokat, amik nekem tetszenek(micsoda előny!a többi vásárlóhoz képest).
Kedves volt(mint mindig, akkor is a két fiúval mentem), Kendus sütit kapott én pedig horgolt karácsonyi díszeket(harangot, angyalkákat, csengőt, szaloncukrot). Ajándékaimat szépen becsomagolva adta át.
Furcsa volt, hogy második találkozásra ajándékot kaptam-tulajdonképpen egy idegentől.
Nagyon jólesett, hogy vannak még ilyen önzetlen emberek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése