Összes oldalmegjelenítés

2023. augusztus 24., csütörtök

Festés

Öcsém jóvoltából idén megszépült Kende szobája, a kerítésünk és a kapunk. Kende 12,5 éves időszerű volt a Repcsis és a Pókemberes fotótapétát lecserélni és 10 év óta nem volt festve a szobája, nem mintha ez rajtam kivül valakit is zavart volna a családból. Nekik jóóó van az úgy. Zoli szerint mindig kitalálok valamit és nem ülök nyugodtan a fenekemen.A tapétát a Diegoban választottam ki, a színt Kende, szinte ugyanolyan, mint volt, talán sötétebb. A függönyt-kézlenyomatos-is lecseréltem(eladásra hirdetem), az új után viszonylag sokat sokat mentem, sötétítő függöny nincs, van redőny, fehéret, áttetszőt gondoltam, egy kis mintával, ami nem készfüggöny(beépített karnis van és az ablak méretei nem szabvány méretűek).XXL Lutz találtunk olyat, ami minden elvárásnak megfelel, még varrás alatt. A kerítés és a kapu 6 éve készült, az időjárás, a magas UV sugárzás miatt a fa megrepedt több helyen, veszített fényéből. Ha már kapu, akkor a postaládánk is karcos, egy részén lepattogott a festék, Zoli csiszolta, újrafestette. A kerítést Öcsi két nap alatt festette le, a szobát is és a menyezetet is. Kende játékai szortírozáson mentek keresztül, több ment a padlásra a kisebb családtagoknak, hiredetek is néhányat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése