Összes oldalmegjelenítés

2023. augusztus 15., kedd

Farkasfog

Ciprusról hazajövet a következő héten egészségügyi köreinket tettük meg. Kendével voltam házoorvosnál, ultrahangon, bőrgyógyászaton(még januárban kaptam az időpontot)és fogorvosnál. Ortopédiára már nem jutottam el, márciusra(2024)van időpontunk, a vízömlenyt a lábujja alatt műteni kell(ezt tudjuk március óta), jó lett volna ezen is túl lenni a nyári szünetben. Farkasfoga van, amit tőlem örökölt. 16 éves koromig ezzel nem foglalkozott senki, akkor kiesett a tejfogam(ami még most 40 évesen is van)és nem nőtt ki a maradandó, szájsebészet, fogszabályzó és tadam, hosszú folyamat eredménye a szép fogsorom. Kendénél megvolt a tejfog és azt láttuk, hogy az ínyében rossz helyen nő a maradandó. Éjszakai fogszabályzót hord 2021 óta(állami ellátás), nyelvkilökése is van, ezt is szabályozza a szilikonos készülék. Egyéb fogászati problémával(lyukas fog)tavaly elvittem magánrendelésre. Idén gondoltam, hogy írok annak a fogorvosnak, aki Vincét kezeli(ő SNI-s gyerekekkel foglalkozik), nem vállalta el Kendét, de ajánlott egy kollégáját, aki a megkeresésemre rögtön reagált és 2 nap múlva várt a Bethesdában.Azt mondta, hogy legyünk türelmesek, várjuk meg, amíg kisenek a tejfogak, de ő átküldene a SOTE-ra, hogy egy másik doktornő nézzen rá Kendére. Hihetetlen, de 2 nap múlva várt is minket.Ő azt mondta, hogy ki kell húzni két tejfogat. Ha már ott vagyunk, akkor ő egyszerre kihúzza. Kende nem kért szurit(soha nem szokott), de mondtam, hogy most kell!Kimentem Vincével a rendelő elé, szuri után és a húzás után is behívott a doktornő(egyébként bent maradhatunk volna, de Vince miatt nem akartam), végül 3 tejfogát húzta ki egyszerre! Ott egy fogszabályzós doktornő is ránézett, szerettem volna a mostani fogszabályzóst leváltani a hozzáállása miatt(a belépés és a távozás között 2 perc sem telik el, ha kérdezek valamit, ami pl. nem fogszabályzás, lyukas fog, akkor válasz: ő fogszabályzós, Kendét úgy hívja, hogy rongybaba, mert állítása szerint nem tartja jól a fejét, többször előfordult, hogy nem volt rendelés, de nem szóltak stb.), de csak nagyon későre kapnák időpontot(2024 tavasza). Most Kendének kell az, hogy sűrűn lássák a fogai növekedését, így maradtunk a jelenleginél,de az ottani fogszabályzós mondta, ha megyünk kontrollra(3 hónap), akkor mindig megnézi Kendét, kedves tőle. Aznap éjszaka kapott fájdalomcsillapítót, nagyon hősiesen tűrte az egészet!Kérdeztem mit szeretne foghúzás után, érdeztem, kínai kaját!!

1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés