Összes oldalmegjelenítés

2023. január 21., szombat

Központi írásbeli

2 év után, ma Kende ismét megírta a központi írásbeli felvételit.Negyedikesként rutinszerzés céljából írattam meg vele, gyakorolt rá, de nem annyit és nem tudatosan, mint a mostanira. Mindent beleadott, nagyon szeretne bekerülni a hatosztályos fiú gimibe(motiválja őt az a két osztálytársa, akik vele együtt írták). Járt előkészítőre, foglalkoztam vele én, a suliban járt a matektanárjához szakköre, korrepetálásra és még egy kolléganőmhöz is. Emellett szorgalmasan tanul és szépen egyenletesen teljesít a suliba, le a kalappal előtte, még csak 12 éves, de nagyon elszánt és kitartó. Szerdára belázasodott, csütörtökre már csak hőemelkedése volt, péntekre pedig előre kikértem őt, pihenjen itthon. Délutánonként sokat aludt, nem ment sehová, jól esett neki itthon maradni a négy fal között és gyógyulni, feküdni. Tegnap kérte, hogy az esti misére még menjünk el:), időben lefeküdt és reggel magától ébredt. Zoli bevitt minket a belvárosba, visszafelé pedig elvitte Vincét úszni. Korábban érkeztünk és még beültünk a Mekibe, ittam egy forrócsokit és beszélgettünk(ő nem kívánt semmit) Kezdték a magyarral, ami Kendének fekszik. Elmondása alapján nagyon izgult, de megivott 3 dl vizet és ez elmúlt:)utána jött a mumus matek, majd rövid szünet után a hittan(kvíz, mondatok folytatása és fogalmazás). Végig az iskola épületében vártam rá, voltak ismerős szülők, beszélgettünk. Pénteken reggel 8-ra lehet menni betekintésre. Matekból a 10. feladathoz nem kezdett hozzá, hittanból egy kérdésre nem tudta a választ,meglátjuk. Kértem, hogy írjon gyöngybetűkkel, olvashatóan, helyesen és használja ki a rendelkezésre álló időt. Az idő pont elég volt, csengőre tette le az iróeszközt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése